Karyera

Vakansiyalar

Aparıcı kimyaçı mühəndis

  • Tarix:

    15-03-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Laboratoriyada kimyaçı mühəndislərin iş fəaliyyətinə nəzarət edir;
  • Təlimatlara əsasən cihaz və aparatların yoxlanılması, müşahidələrin aparılmasında iştirak edir;
  • Metodik materiallara uyğun olaraq analiz nəticələrini təhlil edir və onların hesabatını hazırlayır;
  • Laboratoriya prosedurlarının tətbiqinə nəzarət edir və aktuallığını diqqətdə saxlayır;
  • Gündəlik aparılan analizlərin (yarımfabrikatların, hazır məhsulların) keyfiyyət təhlükəsizliyi planına əsasən həyata keçirir və kimyaçı mühəndislərin də analiz qeydlərinə nəzarət edir;
  • Reaktivləri hazırlayır və sərfiyyatların qeydiyyatını aparır;
  • Keyfiyyət Təhlükəsizliyində plandan kənar halları araşdırır və analiz edir;
  • Xammal qəbulu proseduruna əsasən tələb olunan işləri həyata keçirir;
  • Laboratoriya avadanlıqlarının və nəzarət ölçü cihazlarının istismar qaydasının işçilər tərəfindən yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
  • Yeni metodların araşdırmasını həyata keçirir;
  • Daxili sayımlarda laboratoriya müdiri ilə bərabər iştirak edir;
  • İstehsal proseslərində keyfiyyətə nəzarət nöqtələrini (sanitariya-gigiyena halları, çəkisi, tarixləmə, qablaşdırmanın tamlığı, paletləmə və s.) nəzarətdə saxlamaqla keyfiyyətə nəzarət əməkdaşlarına dəstək verir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Üzvi kimya sahəsində nəzəri biliklər;
  • İSO 17025 tələblərinə uyğun laboratoriya avadanlıqları ilə işləmə bacarığı;
  • Laboratoriya analizlərinin aparılması;
  • Analiz üçün lazım olan məhlulların hazırlanması;
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Kimya, Qida sənayesi üzrə üstünlükdür);
  • İş təcrübəsi: Laboratoriya sahəsində ( qida sahəsi üzrə) minimum 2 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Növbəli
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur;

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı kimyaçı mühəndis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Avtomatlaşdırma və elektronika üzrə mühəndis

  • Tarix:

    28-03-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Avtomatik idarəetmə və ölçmə cihazlarında nasazlıq müəyyən olunduğu zaman təmiri və yenidən işə salınmasını təmin etmək və ya bu kimi işlərə nəzarət etmək;
  • İstehsalatda avtomatika və elektronika ilə bağlı problemlərin həll edilməsi;
  • Prosses xətalarının analiz edilməsi və həmin zaman ərzində prossesin müşahidə edilməsi;
  • İstehsal sahəsində quraşdırılmış nəzarət və ölçü cihazları (İnstrumentation and Control Devace) ilə müstəqil işləməyi bacarmalı;
  • Sistemdə baş verən xətaların və qəza mesajlarının təhlil edilməsi və həlli yönündə qərar verilməsi;
  • Elektron dövriyyələrdəki aktiv və passiv elektron elementlərini əzbər bilməli və platalarda baş verən nasazlıqları diaqnostika etməyi bacarmalı; 
  • İstehsalatın davamiyyətini təmin etməli və alternativ variantları təklif etməyi bacarmalı;
  • Gün ərzində görülən işlərlə bağlı rəhbərliyin məlumatlandırılması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yaxşı səviyyədə PLC  (Simatic S7 tələb olunur), TIA portal, WinCC flexible, biliyinin olması ;
  • Sənayə proqramları (ASi, Profinet, Ethernet) haqqında bilik üstünlükdür;
  • SCL, ST-də proqramlaşdırma (tələb olunur);
  • C#, ASP.Net bilik və təcübəsinin olması;
  • SQL bilməsi və databese ilə işləməyi bacarmalı;
  • Diqonistika cihazları ilə işləmə və onları tənzimləmə bacarığı;
  • Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti;
  • Ofis proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
  • İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti;
  • İstehsal sahəsində çalışma imkanının olması.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali bakalavr (texniki sahə üzrə); 
  • İş təcrübəsi: Tələb olunan sahə üzrə 3-5 il (İstehsal sahəsi üzrə təcrübə üstünlükdür); 
  • Rus və ingilis dili biliklərinin olması arzuolunandır.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki:  Tam iş günü ( 5 gün);
  • İş yeri: Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs.);
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Karyera perspektivləri;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Avtomatlaşdırma və Elektronika üzrə Mühəndis”yazaraq e-mail ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Proqram dəstək üzrə mütəxəssis

  • Tarix:

    28-03-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Mövcud proqram təminatlarında sorğular üzrə tələblərin icrası və mövcud proseslərin optimallaşdırılması;
  • İstifadəçi istəklərinə uyğun hesabat formalarının hazırlanması, testi və təhvili;
  • Biznes tələblərini təhlil və tələblərə uyğun yeni proqram təminatlarının hazırlanması ilə bağlı təkliflərin irəli sürülməsi;
  • Proqram dəstək şöbəsinə gələn istəklərin ilkin analizi və layihə planının hazırlanması, layihələrin izlənməsi, layihələrin gedişatı haqqında rəhbərliyə hesabatların verilməsi;
  • Gələn sorğuların vaxtında icrası və SLA tələblərinin gözlənilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Sürətli öyrənmə və araşdırma bacarığı;
  • Diqqətlilik.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • İş təcrübəsi: minimum 2 il ( Distribusiya sahəsi üzrə);
  • İngilis dilini texniki səviyyədə bilməli;
  • Kompüter bilikləri: LOGO Tiger ERP, T-SQL, Excel-i proqramlarını bilməli;
  • Proqram və əlavə yazılımların ən üst səviyyədə istifadə biliklərinə sahib olmalı.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Proqram dəstək üzrə mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis

  • Tarix:

    18-04-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Qida təhlükəsizliyi və keyfiyyəti sahəsində qanunvericilik tərəfindən qoyulan tələblərə, həmçinin bu sahədə digər beynəlxalq standartların tələblərinə uyğun olaraq müvafiq işlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edir;
  • İstehsal proseslərinə nəzarət edilməsini təmin edir, qeydiyyat formlarında zamanında qeydiyyatların aparılmasını icra edir;
  • Növbəli və günlük istehsala dair iş saatının sonunda hesabat hazırlayır və birbaşa rəhbərinə təqdim edir;
  • Keyfiyyət-təhlükəsizlik planlarına uyğun olaraq yarımfabrikatlardan, hazır məhsullardan, həmçinin əl və səthlərdən götürülmüş nümunələrdə laboratoriya tərəfindən analizlərin həyata keçirilməsinə nəzarət edir, laboratoriya nəticələrinə dair günlük hesabatları təhlil edir;
  • Sahəsində baş vermiş digər uyğunsuzluqları, həmçinin işin icrası, keyfiyyəti və təhlükəsiliyinə təsir edə biləcək halları təsbit etdiyi halda daxili kommunikasiya qaydalarına uyğun olaraq məlumatları zamanında rəhbərinə bildirir;
  • Təqdim edilmiş təlimat üzrə daxili (şöbə daxili) və xarici (digər şöbə/bölmə arasında) kommunikasiyanı yaradır və məlumat mübadiləsini uyğun şəkildə icra edir;
  • Üst rəhbərinin təyin etdiyi plan üzrə ona tapşırılan nəzarət, audit, yoxlama və monitorinqləri icra edir;
  • Xronometraj proseslərində iştirak edir, təsbit etdiyi uyğunsuzluqlara dair düzəltici və önləyici fəaliyyətlərə dair təklif və tövsiyyələrini bildirir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS office proqramlarında işləmə bacarığı;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Araşdırma və stresli şəraitdə işləmə bacarığı

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil- Ali ( Kimya mühəndisi, Qida mühəndisi sahəsi üzrə)
  • İstehsalat sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Növbəli
  • İş saatları: (08:00-20:00) – (20:00-08:00)
  • İş yeri: Hökməli

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Keyfiyyət üzrə mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

İT Biznes Analitik

  • Tarix:

    19-04-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Biznes tələblərinin analizi və təsdiqlənmiş tələblər üzərindən texniki tapşıqların hazırlanması;
  • Texniki tapşırıqların əsasında iş planlarının tərtibi və işlərin izlənilməsi;
  • Texniki tapşırıqlar üzərindən işlərin təhvil alınması və testlərin edilməsi;
  • Görüşlərin aparılması və protokolların tərtib edilməsi;
  • Dəyişiklik tələblərinin analiz edilməsi və müvafiq olaraq razılaşdırılması;
  • Dəyişiklik təlimlərinin planlanması və keçirilməsi;
  • Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi;
  • İşləyən proseslərin analiz edilməsi və təkliflərin hazırlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksəs analitik təhlil və doğru tələb formalaşdırma bacarığı;
  • Operativ qərarvermə və punktuallıq bacarığı;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və səlis təqdimetmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (Biznes inzibatçılığı və İT sahəsində təhsilə üstünlük verilir);
  • Müvafiq sahə (Distribusiya sahəsi üzrə üstünlükdür üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • İngilis dilini texnik səviyyədə bilməli;
  • Kompüter bilikləri: ERP (SAP, Logo Tiger, 1C və s.), T-SQL, Excel proqramlarını bilməli;
  • Proseslərin diaqramlarını çəkə və oxuya bilməsi (BPMN2.0) üstünlükdür.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C..

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İT Biznes Analitik” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Marketinq üzrə Şöbə Rəhbəri

  • Tarix:

    03-05-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Həvalə olunmuş məhsul kateqoriyasının ticari proqramlarının, standartların, şərtlərinin hazırlanması və tətbiq edilməsi;
  • Həvalə olunmuş məhsul kateqoriyasının məhsul stokları, plan təminatı, satış kanallarına uyğun satış datalarının məhsul menecerləri üzərindən izlənilməsi və məhsul kateqoriyasının mənfəət satış büdcələrinin kontrolda saxlanılması;
  • Həvalə olunmuş məhsul kateqoriyası üzərindən portfelin idarəsi ilə məşğul olur və bunu şirkətin biznes hədəflərinə və “trehshold” sisteminə uyğun aparır;
  • Satış Direktorluğu ilə sıx fəaliyyətdə olur, satış heyətinin öz məhsul kateqoriyasına adi olan əməliyyatları izləyib lazımi tövsiyələri və tapşırıqları bildirir. Müştəri- istehlakçı məmnunluğunu təmin etmək üçün satış komandası vasitəsilə lazımlı tədbirlər keçirir;
  • Həvalə olunmuş məhsul kateqoriyasının məhsul menecerləri tərəfindən hazırlanmış aylıq satış planlarını izləyir, revizə edir və biznes hədəflərə doğru yönləndirir.
  • Cari və növbəti illər üçün layihə rəhbərinə həvalə olunmuş kateqoriya üzrə satış, marketinq və mənfəətlilik planlarının təşəbbüskarı olur və nail olunmasına cavabdehlik daşıyır;
  • Şirkətin illik büdcəsinin planlamasında iştirak edir və lazımı datanı təqdim edir;
  • Şirkətin Marketinq, Satış, Satınalma, Planlama, Logistika və İstehsalat bölməsinə aid olan prosedurların və əməliyyatların tərtibində fəal iştirak edir və  tövsiyyələrini verir;
  • Partnyor şirkətlər ilə  yüksək səviyyədə əlaqələr qurur və inkişaf etdirilməsini təmin edir;
  • Mövcud biznes portfellərini genişləndirir və inkişaf etdirir, beynəlxalq xidmət təminatçıları və təchizatçıları ilə yeni tərəfdaşlıqların yaradılmasına dair variantların baxılmasını həyata keçirir
  • Təyin edilmiş kommersiya hədəflərinə çatmaqda tabeçiliyində olan əməkdaşların fəaliyyətlərini koordinasiya edir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS Office proqramları,
  • Təşkilatçılıq qabiliyyətinə malik olmaq;
  • Komanda qurmağı və motivasiya etmək bacarığı;
  • Məqsədyönlülük, təşəbbüskarlıq, yenilikçilik, kreativlik;
  • Mükəmməl ünsiyyət, təqdimat və danışıqlar aparmaq bacarığı;
  • Məqsədyönlü, iddialı və nəticəyönümlü olmaq;
  • İdarəetmə bacarığı, liderlik xüsusiyyətləri, stressə davamlılıq.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • İqtisadiyyat, marketinq və ya biznes idarəçiliyi üzrə ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə ən azı 5+ illik iş təcrübəsi;
  • Rus və İngilis Dili  (arzuolunandır);

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • Ezamiyyələrdə iştirak etmək;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Marketinq üzrə Şöbə Rəhbəri ” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Aparıcı maliyyə analitiki

  • Tarix:

    16-05-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin maliyyə fəaliyyətinə aid analizlərin aparılması:
  • Satışın effektivlik analizinin aparılmasında iştirak edilməsi;
  • Maya dəyəri analizinin aparılmasında iştirak edilməsi;
  • Mənfəətlilik hesabatının analiz edilməsi;
  • Threshold-lar üzrə analizlərin aparılması;
  • Digər xərc maddələrinin analizlərinin aparılması;
  • Şirkətin maliyyə vəziyyətinə aid analizlərin aparılması:
  • Debitor, Kreditor, İnventar və başqa balans hesab maddələrinin analizlərinin aparılmasında iştirak edilməsi;
  • Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatın fakt və büdcə üzləşmələrinin aparılmasında iştirak edilməsi;
  • İnvestisiya layihələri üzrə fakt və büdcə üzləşmələrinin və ilkin büdcənin təsdiqi üzrə analizlərin aparılmasında iştirak edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • ACCA üzrə minimum FA, FR, MA imtahanlarından müvəffəqiyyətlə keçmək;
  • Analitik bacarıqlar;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • Maliyyə, Hesabatlılıq və ya Maliyyə analizi istiqamətləri üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığının olması, İngilis dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı maliyyə analitiki” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Hesablaşmalar üzrə mühasib

  • Tarix:

    20-05-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Kreditorlara nəzarət və analiz edilməsi;
  • İş və xidmətlərin yerinə yetirilməsinin, maliyyə və kredit əməliyyatlarının uçotunun aparılması;
  • Şirkətin gündəlik fəaliyyətinin ERP-də uçotda düzgün əks etdirilməsi;
  • Hesabların müxabirləşməsinə nəzarət edilməsi və uyğunsuzluqların aradan qaldırılması;
  • Avans hesablarının gündəlik izlənilməsi, xərc və gəlirlərin düzgün uçotunun aparılması;
  • Kreditor borcların təhlil edilməsi, ödəmələrin xarakterinin, məbləğinin və müddətinin aydınlaşdırılması və sistemləşdirilməsi;
  • Yerli və xarici təchizatçılarla qarşılıqlı üzləşmənin təmin edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Mühasibat uçotu və hesabatlılıq üzrə nəzəri biliklər;
  • SAP ERP sistem bilikləri;
  • Analitik bacarıqlar;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Fikrini izah etmək qabiliyyəti və yaranmış problemləri həll etmək bacarığı,
  • İşə planlı yanaşma bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə);
  • Maliyyə, Hesabatlılıq və ya Maliyyə analizi istiqamətləri üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığının olması, İngilis dili biliyinin olması arzuolunandır;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilməli.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Hesablaşmalar üzrə mühasib” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Məhsul Meneceri

  • Tarix:

    23-05-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Portfelində mövcud olan məhsulların satışlarını artırmaq məqsədilə ticarət nöqtələrində aksiyaların keçirilməsinin planlanması və reallaşdırılması;
  • Məhsul çeşidi əsasında satış və geri qaytarma nəticələrinin təhlil edilməsi və SKU optimazasiyasının aparılması;
  • Rəqib şirkətlərin bazarda fəaliyyətlərinin və qiymət strategiyalarının təhlil edilməsi, təhlil zamanı yaranmış fürsətlərin və risklərin dəyərləndirilməsi, portfelinə uyğun lazımi tədbir planının hazırlanması;
  • Portfelində mövcud olan məhsulların, tədbir planına əsasən, zəruri reklam materiallarının formatının, sayının, növünün və büdcəsinin təhlil edilməsi, ərazidə yerləşməsinə və effektiv istifadəsinə nəzarət edilməsi;
  • Həvalə edilmiş kateqoriya üzrə inkişaf strategiyasına cavabdehlik daşıması, portfelinin optimizasiyasının, yeni məhsulların buraxılmasının və aktual olmayan məhsulların delistinin həyata keçirilməsi;
  • Cari və növbəti illər üçün menecerə həvalə edilmiş kateqoriya üzrə satış və mənfəətlilik planlarının təhlil edilməsi;
  • Marketinq planının hazırlanmasında iştirak edilməsi və həmin plan üzrə müxtəlif marketinq tədbirlərinin həyata keçirilməsi (reklam kampaniyaları, təqdimatlar və s.);
  • Brend üzrə qiymət siyasətini mütəmadi təhlil edilməsi və inkişaf etdirilməsi;
  • Məhsulun bazarda mövqeyinin izlənilməsi (məhsul satışının gedişatı və bunun üçün tələbat), istehlakçıların məhsula münasibətinin müəyyənləşdirilməsi, brendin imicinin müntəzəm tədqiqatının aparılması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
  • Güclü analitik düşüncəyə malik olması;
  • Təqdimat proqramlarında işləmək bacarığı (PPT hazırlanması və s.);
  • Excel proqramı üzrə bilikler;
  • Kollektivdə işləmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (Marketinq ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi);
  • İş təcrübəsi: Min. 2 il (Məhsul Marketinq sahəsi üzrə);
  • Dil bilikləri: İngilis (orta) və Rus dili (orta).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç. 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Məhsul Meneceri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Trade Marketinq Menecer

  • Tarix:

    23-05-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Aylıq, illik olaraq portfelində olan məhsullar üçün ticari marketinq aktivliklərin hazırlanması;
  • İllik treyd marketinq büdcəsinin hazırlanması, təyin olunmuş büdcə üzrə ticari aktivliklərin həyata keçirilməsi və nəticəsinin hesabat şəklində təqdim edilməsi;
  • Satışın artırılması üçün kampaniyaların hazırlanması və həftəlik, aylıq, illik olaraq izlənməsi;
  • Satışın stimullaşdırılması üçün satış komandası ilə birbaşa işləmək;
  • Portfelində olan məhsulların distribyusiyasını izləmək, hesabatların çıxardılması və distribusiyanın artırılması üçün satış komandasıyla sıx əməkdaşlıq;
  • Ərazidə olan soyuducuların effektiv paylanılmasına nəzarət edilməsi;
  • Soyuducu dövriyyəsi ilə əlaqədar hesabatların hazırlanması;
  • Satış nöqtələri ilə edilən satışların üzləşdirilməsi;
  • Satışın arıtırılması üçün ticarət nöqtələrində daxili fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi;
  • Məhsul və müştəri portfelinin analiz edilməsi və buna uyğun təkliflərin verilməsi;
  • Kanal/müştəri/sku üzrə aylıq satış planlarının hazırlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
  • Güclü analitik düşüncəyə malik olması;
  • Yüksək səviyyədə Excel və Power Point bilikləri;
  • Komandada işləmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Marketinq ixtisası üzrə bakalavr dərəcəsi);
  • İş təcrübəsi: Min. 3 il (Trade Marketinq sahəsi üzrə);
  • Dil bilikləri: İngilis (orta) və Rus dili (orta).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç. 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Treyd Marketinq Menecer” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Satış üzrə nümayəndə

  • Tarix:

    31-05-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik olaraq keçirilən toplantılarda iştirak edir, satış templəri ilə baş tutacaq qiymət dəyişiklikləri və marketinq aksiyaları, yeni təsdiqlənmiş şirkət standartları və planoqramlarda baş verəcək dəyişikliklərlə tanış olur;
  • Təyin edilmiş marşrut üzrə ticarət nöqtələrini ziyarət edir, həmin ticarət nöqtəsinin satış tempinə uyğun olaraq sifarişləri terminal və ya mail vasitəsilə qeydə alır və sifarişlərin zamanında çatdırılmasını daim nəzarətdə saxlayır;
  • İsti satış keçirdiyi təqdirdə ticarət nöqtələrinin satış tempini təhlil edərək istifadəsinə verilmiş nəqliyyat vasitəsində daim müştərilərin ehtiyacını qarşılaya biləcək miqdarda məhsulların mövcudluğunu nəzarət altında saxlayır;
  • Ticarət nöqtələrində istifadə müddəti bitmiş, yaxud istifadə müddətinin bitməsinə az qalmış məhsulların iadəsini təmin edir;
  • Debitor borcların zamanında ödənilməsi və aylıq kassa planının təmin edilməsinə dair zəruri addımları atır;
  • Avrora şirkətinin satış məntəqələrində olan maddi (pul, invertar və s.) vəsaitə nəzarət edir, onun məsuliyyətini daşıyır;
  • Müştərilərdən (ticarət nöqtələrindən) şirkətə məxsus məhsulların satışından əldə edilən pul vəsaitini şirkətin xəzinəsinə vaxtında və tam ödənilməsinə birbaşa məsuliyyət daşıyır.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Təqdimat bacarığı;
  • Yüksək kommunikasiya bacarığı;
  • Müştərilərlə işləmə bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Yüksək məsuliyyət, təşəbbüskarlıq və operativlik;

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: orta və ya ali təhsil;
  • İş təcrübəsi: satış sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi.

Əlavə tələblər:

  • Şəxsi avtomobilin olması mütləqdir.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına yanacaq kartı .

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Satış üzrə nümayəndə” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Xammal və Qablaşdırma Materialları üzrə Aparıcı Keyfiyyət Mütəxəssisi

  • Tarix:

    07-06-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Xammal və mal materialların qəbulu, istifadəsi və saxlanmasına dair proses və prosedurların daim işlək vəziyyətində olmasına nəzarət edir, periodik olaraq revizə edir, gərəkli dəyişikliklər və düzəlişlərə dair aidiyyatı şöbələrə sorğunun göndərir;
  • Qəbul olunmuş xammalın standartlara uyğunluğunu yoxlayır və laboratoriyada analizi izləyir;
  • Daxil olan xammal və qablaşdırma nümunələrinin istehsalatda yoxlanılmasının aparılmasına nəzarət edir və nəticələri barədə Sınaq Protokolunun hazırlanması və aidiyyatı üzrə təqdim edilməsini təmin edir;
  • Qəbul olunmuş xammalların texniki tələblərə, texnoloji təlimat, spesifikasiya və digər istehsalata tələb edilən texniki xüsusiyyətlərə aid uyğunluğunu təsdiq etmək məqsədi ilə normativlərə uyğun nümunələrin alınmasının həyata keçirir, laboratoriya nəticələrini təhlil edib xammalın istehsala uyğun olub-olmaması rəyini verir, uyğunluq sənədini tərtib edir;
  • İSO tələblərinə uyğun tədarükçülərin dəyərləndimə prosedurun çərçivəsində periodik olaraq seçim üsulu ilə tədarükçü müassisəyə ezam olunaraq və ya online audit yoxlamaları və sorğularının həyata keçirilməsi, buna dair hesabatı hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim edir;
  • Texnoloqlar ilə birgə xammal və qablaşdırma materialların spesifikasiyalarını tərtib edir, onları periodik olaraq revizə edir;
  • Xammal və ingrediyentlərin, qablaşdırma materialların keyfiyyət şəhadətnamələrinin və digər keyfiyyəti təsdiq edən  sənədlərinin qəbul zamanı tələb edilməsi, sənədlər  tam formada təqdim edilmədiyi halda malların kənarlaşdırmasını təşkil edib rəhbərliyə və satınalmaya dərhal məlumat verir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS Office proqramları ilə işləmə bacarığı;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Araşdırma və stresli şəraitdə işləmə bacarığı;
  • Qərar vermə qabiliyyəti.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Kimya, Qida sənayesi üzrə üstünlükdür);
  • İş təcrübəsi: İstehsal sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi.
  • İngilis və rus dillərində orta səviyyəli biliklər;

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün)
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur;

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “ Xammal və qablaşdırma materialları üzrə aparıcı keyfiyyət mütəxəssisi” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Mikrobioloq

  • Tarix:

    12-06-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Keyfiyyət təhlükəsizlik planına uyğun olaraq yarımfabrikatlarda və hazır məhsullarda analizləri həyata keçirir;
  • Analiz qeydiyyatlarını aparır və nəticələri vaxtında məsul şəxslərə bildirir;
  • Laboratoriyaya daxil olan nümunələri təlimata uyğun qəbul edir, aidiyyatı üzrə yönləndirir və sənədləşdirir;
  • Xammal qəbul proseduruna əsasən analizləri həyata keçirir və qeydiyyatını aparır;
  • İstehsal edilən hər partiyalı məhsul üçün keyfiyyət vəsiqələrini hazırlayır;
  • Günlük uyğunsuzluqlara dair hesabatları laboratoriya müdirinə və keyfiyyət mütəxəssisinə verir;
  • Laboratoriya avadanlıqların, cihaz və alətlərin təmiz və saz saxlanmasına nəzarət edir;
  • Kalibrasiya və doğrulama əməliyyatlarını həyata keçirir;
  • Laboratoriya sahəsinin təmizliyinə riayət edir və qeydiyyatını aparır;
  • Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin Dövlət tərəfindən qoyulan sanitar-gigiyena, HACCP, İSO 9001, İSO 22000 və İSO 17025 beynəlxalq standartlarının tələblərinə uyğun olaraq müvafiq işləri həyata keçirir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • İSO 17025 tələblərinə uyğun laboratoriya avadanlıqları ilə işləmə bacarığı;
  • Laboratoriya analizlərinin aparılması;
  • Analiz üçün lazım olan məhlulların hazırlanması;
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Kimya,Biologiya sahəsində);
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Növbəli;
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli);

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Mikrobioloq” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər