Karyera

Vakansiyalar

İT Biznes Analitik

  • Tarix:

    19-04-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Biznes tələblərinin analizi və təsdiqlənmiş tələblər üzərindən texniki tapşıqların hazırlanması;
  • Texniki tapşırıqların əsasında iş planlarının tərtibi və işlərin izlənilməsi;
  • Texniki tapşırıqlar üzərindən işlərin təhvil alınması və testlərin edilməsi;
  • Görüşlərin aparılması və protokolların tərtib edilməsi;
  • Dəyişiklik tələblərinin analiz edilməsi və müvafiq olaraq razılaşdırılması;
  • Dəyişiklik təlimlərinin planlanması və keçirilməsi;
  • Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi;
  • İşləyən proseslərin analiz edilməsi və təkliflərin hazırlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksəs analitik təhlil və doğru tələb formalaşdırma bacarığı;
  • Operativ qərarvermə və punktuallıq bacarığı;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və səlis təqdimetmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (Biznes inzibatçılığı və İT sahəsində təhsilə üstünlük verilir);
  • Müvafiq sahə (Distribusiya sahəsi üzrə üstünlükdür üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • İngilis dilini texnik səviyyədə bilməli;
  • Kompüter bilikləri: ERP (SAP, Logo Tiger, 1C və s.), T-SQL, Excel proqramlarını bilməli;
  • Proseslərin diaqramlarını çəkə və oxuya bilməsi (BPMN2.0) üstünlükdür.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C..

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İT Biznes Analitik” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Kimyaçı mühəndis

  • Tarix:

    21-06-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Keyfiyyət təhlükəsizlik planına uyğun olaraq yarımfabrikatlarda və hazır məhsullarda analizlərin həyata keçirilməsi;
  • Analiz qeydiyyatlarının aparılması və nəticələrin vaxtında məsul şəxslərə bildirilməsi;
  • Laboratoriyaya daxil olan nümunələrin təlimata uyğun qəbul edilməsi, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi və sənədləşdirilməsi;
  • Xammal qəbul proseduruna əsasən analizlərin həyata keçirilməsi və qeydiyyatının aparılması;
  • İstehsal edilən hər partiyalı məhsul üçün keyfiyyət vəsiqələrinin hazırlanması;
  • Günlük uyğunsuzluqlara dair hesabatların laboratoriya müdirinə və keyfiyyət mütəxəssisinə verilməsi;
  • Laboratoriya avadanlıqların, cihaz və alətlərin təmiz və saz saxlanmasına nəzarət edilməsi;
  • Kalibrasiya və doğrulama əməliyyatlarının həyata keçirilməsi;
  • Laboratoriya sahəsinin təmizliyinə riayət edilməsi və qeydiyyatının aparılması;
  • Azərbaycan Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin Dövlət tərəfindən qoyulan sanitar-gigiyena, HACCP, İSO 9001, İSO 22000 və İSO 17025 beynəlxalq standartlarının tələblərinə uyğun olaraq müvafiq işlərin həyata keçirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Qazlı və qazsız sularda fiziki-kimyəvi analizləri aparmaq;
  • Afrometr iş təlimatını bilmək, qazlı içkilərdə qaz analizi apara bilmək;
  • Su analizlərindən məlumatı olması.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (kimya sahəsi üzrə);
  • İş təcrübəsi: Min. 1 il (sahə üzrə).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Növbəli ( 08:00-20:00; 20:00-07:00);
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli).

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Kimyaçı mühəndis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Büdcə və hesabatlılıq üzrə aparıcı mütəxəssis

  • Tarix:

    29-07-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İllik büdcənin hazırlanması və yenilənməsində iştirak edir;
  • Büdcə üzrə məlumatların toplanmasını təşkil edir və məlumatları ilkin yoxlayır;
  • Büdcə/Fakt müqayisəsini aparır;
  • Mənfəət/zərər, balans və pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabatları hazırlayır;
  • Maya dəyəri hesabatlarını hazırlayır;
  • Menecment və digər daxili hesabatları hazırlayır;
  • Gəlir və xərc maddələrinin ilkin təhlili, trend və fərqlənmə analizini aparır;
  • Kənar auditorlarla işi koordinasiya edir;
  • Proqnoz və plan hesabatlarını hazırlayır.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • ACCA üzrə FA, FR, MA imtahanlarından müvəffəqiyyətlə keçmək üstünlükdür;
  • Analitik bacarıqlar;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • Maliyyə, Hesabatlılıq və ya Maliyyə analizi istiqamətləri üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığının olması, ingilis dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Büdcə və hesabatlılıq üzrə aparıcı mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Aparıcı maliyyə analitiki

  • Tarix:

    29-07-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Gəlir və xərc maddələrini təhlil edir;
  • Satışın effektivlik analizini aparır;
  • Maya dəyəri analizini aparır;
  • Mənfəətlilik hesabatını hazırlayır və analiz edir;
  • Threshold-lar üzrə analizləri aparır;
  • Mənfəət/zərər və balans hesabatı maddələri üzrə əmsal analizlərini aparır;
  • Debitor, Kreditor, İnventar və başqa balans hesab maddələrinin analizlərini aparır;
  • Fakt və büdcə üzləşmələrini aparır;
  • İnvestisiya layihələri üzrə fakt və büdcə üzləşmələrinin və ilkin büdcənin təsdiqi üzrə analizləri aparır;
  • Dövriyyə kapitalı üzrə analizləri aparır;
  • Satış və kassa planlarının plan/fakt analizini aparır;
  • Proqnoz və plan hesabatlarını hazırlayır.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • ACCA üzrə FA, FR, MA imtahanlarından müvəffəqiyyətlə keçmək üstünlükdür;
  • Analitik bacarıqlar;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • Maliyyə, Hesabatlılıq və ya Maliyyə analizi istiqamətləri üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığının olması, ingilis dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı maliyyə analitiki”yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Hazır Məhsul/Xammal Satınalma Şöbəsinin Rəhbəri

  • Tarix:

    08-08-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Malların alınması üzrə əməliyyatların, ərzaq məhsullarının və xammaların alınması qaydalarının və prosedurunun həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • Xammal müqavilələrinin bağlanması, müqavilələrə aid əlavələrin və spesifikasiyaların imzalanmasının təmin edilməsi;
  • Proqram üzərindən daxil olan müqavilələrin Hüquq şöbəsinə getmədən öncə şirkətin mənfəətinə uyğun şərtlərinin yoxlanılması;
  • Şöbədəki əməkdaşların “deadline” çərçivəsində fəaliyyət göstərmələrinin təmin edilməsi;
  • Planlama tərəfindən açılan sifarişlərin izlənməsini, icra edilməsini və Logistika Departamentinə yönləndirilməsinin təmin edilməsi;
  • Tədarükçülərlə hesablaşma qaydasını müəyyənləşdirilməsi və razılaşdırılması;
  • Stock out ilə bağlı dataların analiz edilməsi;
  • Strateji məhsulların analiz edilməsi;
  • Sifarişlərin analiz edilməsi;
  • Hazır məhsulun tədarükünün təmin edilməsi;
  • Alış planları və təmin olunma ilə bağlı tədarükçülər ilə müzakirələrin aparılması;
  • Hazır Məhsul/ Xammal məhsulları üzrə tenderlərin təşkil edilməsi;
  • Bazar araşdırmasının aparılması, yeni tədarükçülərin cəlb edilməsi.

Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:

  • Ünsiyyət bacarığı;
  • İdarəetmə bacarığı;
  • Nəticəyönümlülük;
  • Analitik düşüncə;
  • Punktuallıq;
  • Diqqətlilik.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
  • İngilis dilini yüksək səviyyədə bilməli, rus dili biliyi arzuolunandır;
  • CIPS sertifikatının olması üstünlükdür;
  • Kompüter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Hazır Məhsul/Xammal Satınalma Şöbəsinin Rəhbəri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Problemli işlər üzrə mütəxəssis

  • Tarix:

    24-09-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Biznes fəaliyyəti dayanmış müştərilərin hesablarında yaranmış alacaqlar ilə bağlı satış nümayəndələri tərəfindən təqdim edilmiş ərizələrin yoxlanılması və təsdiq edilməsi;
  • Borcların AR Qanunvericiliyinə uyğun olaraq məhkəmədənkənar qaydada geri qaytarılmasının təmin edilməsi;
  • Fəaliyyət məqsədlərinə nail olmaq üçün borclularla telefon əlaqəsinin yaradılması;
  • Gündəlik olaraq yeni daxil olan müştəri və işçilərin sistem üzərindən araşdırılması və müvafiq tədbirlər görülməsi;
  • Müştəri və ya əməkdaşlara aid cari debitor borcların təqib edilməsi;
  • Problemli müştəri və işçilərdən alınan mədaxillərin sistemə daxil edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS Office proqramları, xüsusilə də Excel bilikləri orta səviyyədə bilməli;
  • Stressə davamlı;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma bacarığı;
  • Detallara diqqət.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • Müvafiq sahə üzrə 2 ildən çox iş təcrübəsi;

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Problemli İşlər üzrə Mütəxəssis”yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Aparıcı auditor

  • Tarix:

    30-09-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Təsdiq olunmuş İllik Audit Planına əsasən audit layihələrinin həyata keçirilməsi;
  • Audit layihəsi çərçivəsində risklərin idarə edilməsi, nəzarət və idarəetmə proseslərinin effektivliyinin qiymətləndirilməsi;
  • Audit layihəsi çərçivəsində tabeliyində olan əməkdaşların işinə nəzarət edilməsi;
  • Audit layihəsinin nəticələri barədə hesabatın hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Audit layihəsi üçün İş Proqramının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Audit layihəsi zamanı çatışmazlıqların aşkar edilməsi üçün audit prosedurlarının həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • Audit layihələri üzrə detallı hesabatların hazırlanması;
  • Audit üzrə icmal, iş və vaxt bölgüsü hesabatının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün hazırlanmış tədbirlər planının icrasının monitorinqinin keçirilməsi;
  • Daxili Audit Departamentinin rəhbəri tərəfindən həvalə olunan digər tapşırıqların səlahiyyət çərçivəsində yerinə yetirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Certified Internal Auditor (CIA) və ya ACCA üzrə sertifikatlar üstünlükdür;
  • Maliyyə Nazirliyinin təsdiqlədiyi uçotun aparılması qaydlarını bilməli və tətbiqi təcrübəsi olmalı;
  • Vergi Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;
  • Audit prosedurları həyata keçirmək üçün müvafiq sektor və biznes proseslər üzrə biliklərin olması;
  • Analitik düşünmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Kompüter bilikləri: MS Windows məhsulları ilə işləmək bacarığı;
  • SAP üzrə biliklər.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali iqtisadi və ya hüquqi təhsil;
  • İş təcrübəsi: Min. 3 il (Audit sahəsi üzrə);
  • Dil Bilikləri: Azərbaycan dili (səlist yazılı və şifahi ünsiyyət), ingilis dili (arzuolunandır)

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • Ezamiyyələrdə iştirak etmək imkanı;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı auditor” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər