Karyera

Vakansiyalar

Proqram Dəstək üzrə Mütəxəssis

  • Tarix:

    09-12-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Mövcud proqram təminatlarında sorğular üzrə tələblərin icrası və mövcud proseslərin optimallaşdırılmasını icra edir;
  • İstifadəçi istəklərinə uyğun hesabat formalarını hazırlayır, test edir və təhvil verir;
  • Biznes tələblərini təhlil edir və tələblərə uyğun yeni proqram təminatlarının hazırlanması ilə bağlı təklifləri irəli sürür;
  • Proqram dəstək şöbəsinə gələn istəklərin ilkin analizini edir və layihə planını hazırlayır, layihələri izləyir, gedişat haqqında rəhbərliyə hesabatlar verir;
  • Gələn sorğuları vaxtında icra edir və SLA tələblərini gözləyir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • LOGO Tiger ERP, T-SQL, Excel üzrə biliklər;
  • SAP S/4 Hana-da modullar bazında (MM, SD, FI və s) istifadəçi səviyyəsinə ilkin anlayış;
  • Kommunikasiya bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Diqqətlilik;
  • Araşdırma bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali; (informasiya texnologiyaları və əlaqəli sahə üzrə)
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 2 il iş təcrübəsi (Distribusiya sahəsi üzrə üstünlükdür)
  • Dil bilikləri: Texniki səviyyədə ingilis dili bilikləri.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Proqram Dəstək üzrə mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Baş Mühasib

  • Tarix:

    15-12-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Salınalma əməliyyatları və üzləşmələrə nəzarət edir;
  • İstehsalatın uçotuna nəzarət edir;
  • İnventar hərəkətləri və qalıqların düzgünlüyünə nəzarət edir;
  • Satış əməliyyatlarının uçotuna nəzarət edir;
  • Pul vəsaitlərinin hərəkətinə nəzarət edir;
  • Ay bağlanması, maya dəyərini hesablayır;
  • Müvafiq maliyyə hesabatlarını hazırlayır ( Mənfəət-zərər, Maliyyə vəziyyəti haqqında və Pul vəsaitlərinin hərəkəti haqqında hesabat)

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Logo Tiger proqramı üzrə yüksək biliklər;
  • Yaxşı səviyyədə Excel bilikləri;
  • ACCA MA və FA sertifikatlarının olması üstünlükdür;
  • Əmək və vergi qonunvericiliyi bilikləri olması arzuolunandır.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi:

  • Təhsil: Ali təhsil (maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə);
  • İş təcrübəsi: Maliyyə rəhbəri vəzifəsində minimum 3 il, istehsal müəssisəsində 2 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki;
  • İş saatları: 09:00-17:00;
  • İş yeri: Sabunçu rayonu, Balaxanı qəsəbəsi, "Balaxanı Sənaye Parkı"

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Baş Mühasib” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Daxili nəzarət üzrə Şöbə rəhbəri

  • Tarix:

    16-12-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Şöbənin illik daxili nəzarət və yoxlama planının hazırlanmasına və icrasına rəhbərlik etmək;
  • Risklərin dəyərləndirilməsi və prioritetləşdirilməsi əsasında nəzarət strategiyasını formalaşdırmaq;
  • Uyğunsuzluqların yaranma səbəblərini araşdırmaq və tənzimləyici tədbirlərin icrasını təmin etmək;
  • Daxili nəzarət yoxlamalarını təşkil etmək, icrasına nəzarət etmək və hesabatlıq prosesi idarə etmək;
  • Şirkət siyasətləri, prosedurlar və standartlara uyğunluğun qiymətləndirilməsini təmin etmək;
  • Aktivlərin qorunması, sayımların təşkili və inventar proseslərinə nəzarət etmək.
  • Struktur bölmələrdə aşkar edilmiş uyğunsuzluqlar üzrə təkmilləşdirici təkliflər hazırlamaq və icrasını izləmək;
  • Şöbə əməkdaşlarının fəaliyyətinə rəhbərlik etmək, iş yükünü bölüşdürmək və intizamın təmin olunmasına nəzarət etmək;
  • Daxili nəzarət nəticələrinə dair analitik hesabatlar və rəy hazırlayaraq rəhbərliyə təqdim etmək;
  • Konfidensiallıq, obyektivlik və etik davranış prinsiplərinə riayət olunmasına nəzarət etmək;
  • Şirkətdaxili komissiyalarda, işçi qruplarda şöbəni təmsil etmək və nəzarət mühitinin inkişafına töhfə vermək;
  • Büdcə və şöbə xərclərinin idarə edilməsinə nəzarət etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Komanda idarəetmə bacarığı;
  • Güclü analitik düşüncə və problem həll etmə bacarığı;
  • Hesabatlılıq və proses idarəçiliyi bacarığı;
  • Daxili nəzarət sistemləri, nəzarət nöqtələri və risk yönümlü nəzarət metodologiyası üzrə dərin bilik;
  • ERP sistemləri ilə işləmə bacarığı (SAP və s.) – üstünlükdür;
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyə, xüsusilə Excel-də analitik hesabat hazırlama bacarığı;
  • FMCG, retail, istehsalat və ya logistika sahəsində iş təcrübəsi üstünlük sayılır.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi:

  • Ali təhsil (Maliyyə, İqtisadiyyat, Mühasibat uçotu və ya əlaqədar sahə);
  • Daxili nəzarət, risk və ya inventarizasiya sahəsində minimum 3–5 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri: Avrora Sənaye Parkı (Hökməli)

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Daxili nəzarət üzrə Şöbə rəhbəri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər