Karyera

Vakansiyalar

Anbar Təsərrüfatı Şöbə Rəhbəri

  • Tarix:

    17-01-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Anbarların və saxlanc yerlərinin fiziki vəziyyətinin, həmçinin anbarlama şəraitinin standartlara uyğun olmasını təmin etmək və bununla əlaqədar müvafiq düzəldici, inkişaf etdirici və önləyici təklif, hesablama və təqdimatların hazırlanması;
  • Anbar qalıqlarının kontrol edilməsi, yaranan problemlər barəsində nəticə çıxarılması və lazımi tədbirlərin görülməsi;
  • Anbar sahəsindən səmərəli istifadə etmək şərti ilə saxlanılan məhsulların düzgün yerləşdirilməsinə nəzarət olunması;
  • Məhsulların son istifadə tarixinə (SİT) nəzarət etmək, SİT bitməsinə müəyyən vaxt qalmış məhsulların siyahısını təşkil edib aidiyyəti qurumları mütəmadi olaraq məlumatlandırmaq.
  • Anbar və logistika işlərinin (malların qəbulu, saxlanılması, yüklənməsi, göndərilməsi, sayılması və s.) ümumi təşkili, idarə olunması;
  • Anbara mədaxil və məxaric olunan məhsullara nəzarət edilməsi;
  • Anbara məxsus avadanlıqların inventarlaşmasının aparılmasında iştirak etmək;
  • Xüsusi texnika və tərtibatların icazəsiz işlədilməsinin, zədələnməsinin qarşısının alınması üçün operativ tədbirlər görmək;
  • Avtomatlaşdırılmış anbar və logistika proseslərinin idarə olunması;
  • Anbarda və daşınmada xərcləri, itkiləri minimumlaşdırmaq;
  • Anbar qalıqlarına nəzarət, “out of stock” və “over stock”-a nəzarət;
  • Satış proqnozlarına əsasən anbar ehtiyatlarının minimal saxlama səviyyəsi ilə planlanması;
  • Sifarişlərin vaxtında və effektiv çatdırılmasının təşkili, yaranan problemləri (gecikmələr, sənədlərin düzgün idarə olunması, boş maşınların əraziyə buraxılmaması və s.) yerində həll edilməsi;
  • Anbarda təhlükəsizlik texnikası, yanğından mühafizə və təhlükəsizlik qaydalarına əməl etmək, yükləmə-boşaltma işlərinin aparılması, mühafizə olunması və vaxtında tədarükçüyə çatdırmanın təşkil edilməsi;
  • Satış və digər aidiyyəti strukturlarla sıx işləyərək sifarişlərin mütəmadi planlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Heyət idarəetmə bacarığı;
  • Anbar və logistika sahəsi üzrə dərin biliklər;
  • Şirniyyat və qida məhsulları sahəsi üzrə tədarük zənciri proseslərinin idarəetmə bacarığı;
  • Planlama və təşkilatçılıq bacarığı;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Problem həll etmə bacarığı;
  • Qərar vermə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (İqtisadiyyat, Logistika, Təchizat Zəncirinin idarəedilməsi üzrə arzuolunandır);
  • İş təcrübəsi: 5 il (anbar sahəsi üzrə);
  • Kompüter bilikləri: MC Office, Axata, Tiger Enterprise (SAP bilikləri üstünlükdür).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur;

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Sağlamlıq sığortası;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Anbar Təsərrüfatı Şöbə Rəhbəri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

İnsan Resursları üzrə Biznes Tərəfdaş

  • Tarix:

    21-11-2023

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Müəssisənin işçi ehtiyacının müəyyən edilməsi, iş analizlərinin aparılması və İnsan Resursları planlaması modulu üzrə digər fəaliyyətlərin həyata keçirilməsi;
  • Vakansiyalar üzrə elanların hazırlanması, işçi axtarışı ilə bağlı effektiv kanalların müəyyən edilməsi;
  • Müsahibələrin təşkili və həyata keçirilməsi, nəticələrlə bağlı namizədlərin məlumatlandırılması;
  • Yeni işə qəbul olunan əməkdaşların adaptasiya proqramlarının effektivliyinə nəzarət edilməsi;
  • İşçilərin fəaliyyət və səriştə qiymətləndirilməsi proseslərində iştirak edilməsi, qiymətləndirmə nəticələrinə uyğun inkişaf planlarının hazırlanması;
  • Müəsissə üzrə işçi heyətinin təlim və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi;
  • Kritik vəzifələrin müəyyən edilməsi və davamçıların idarə edilməsi proseslərinin icrasında iştirak edilməsi;
  • İR metrikləri üzrə fəaliyyətlərin tənzimlənməsi, müvafiq hesabatların təqdim edilməsi;
  • Araşdırma predmeti olan məsələlərin araşdırılması və nəticələrin aidiyyatı üzrə təqdim edilməsi;
  • Müasir İR funksiyaları üzrə digər öhdəliklərin icra edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müasir İnsan Resursları üzrə biliklər;
  • AR Əmək qanunvericiliyi bilikləri;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Araşdırma və problem həlletmə qabiliyyəti;
  • MS Office proqramlarından istifadə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil : Ali (İqtisadiyyat, Menecment, Psixologiya və ya İnsan Resursları sahələri üzrə);
  • İş təcrübəsi : Minimum 3 il;
  • Dil bilikləri : Azərbaycan dili üzrə səlis danışıq qabiliyyəti (İngilis dili, Rus dili biliyi üstünlük hesab olunur).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-dən 18:00-dək.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Karyera perspektivləri;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Sağlamlıq sığortası.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə Biznes Tərəfdaş” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Anbar üzrə Keyfiyyət mütəxəssisi

  • Tarix:

    28-12-2023

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Sahəyə daxil olan materialların, məhsulun keyfiyyətinin vizual yoxlanması, keyfiyyət, mənşə və uyğunluq sertifikatlarının yoxlanması;
  • Anbar sahələrinin temperatur və nisbi nəmlik göstəricilərini daim nəzarətdə saxlanması, qeydiyyat formlarında qeydiyyatların aparılması;
  • Logistik proseslər (daşınma, saxlanma, yükləmə və boşaltma) zamanı yararsızlaşmış məhsullara dair (müəssisədə və müəssisədən kənar) daxili nəzarət nümayəndələri ilə birgə uyğunsuzluq aktlarının tərtib edilməsi;
  • Yerli və idxal edilən məhsulların  qanunvericiliyinə görə keyfiyyət sənədlərin mövcüdluğuna nəzarət, bununla bağlı xarici logistika və marketing departament əməkdaşları ilə  mütamadi işlərin görülməsi, idxal məhsulların stikerlənməsinə nəzarət edilməsi;   
  • Məhsulların FİFO qaydalarına görə hərəkətinə nəzarət edir;
  • Beynəlxalq standartların tələblərinə uyğun sənədləşmə proseslərinin həyata keçirilməsi;
  • Risk qrupuna daxil olan məhsulların soyuq zəncir prosesinin qırılmamasına nəzarət edilməsi;
  • İstehsalat, anbar, laboratoriya aid prosedur və təlimatlara, sanitar-gigiyenik norma və qaydalarına riayət edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Anbarda nəzarət etdiyi sahədə keyfiyyət-təhlükəsizlik, sanitar-gigiyena, zərərvericilərə qarşı mübarizə, təhlükə analizi və kritik nəzarət nöqtələrinə dair planları hazırlanması;
  • Nəzarət etdiyi proseslər üzrə risklərin dəyərləndirilməsi üçün gərəkli məlumatları toplayır və rəhbərliyə təqdim edir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • ISO 9001, ISO 22000 sertifikatlarının tələblərini bilmək;
  • MS Office proqramları biliyi;
  • Problem və konfliktləri həll etmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, işgüzar, ciddi, ünsiyyətcil və aktiv olmalı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi:

  • Təhsil: Ali (Kimya, Qida sənayesi üzrə üstünlükdür);
  • İş təcrübəsi: Keyfiyyətə nəzarət mütəxəssisi kimi minimum 3 il (Qida istehsalı sahəsi üzrə təcrübə üstünlükdür).

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Növbəli;
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Nahar və servis şirkət tərəfindən təmin olunur.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Anbar üzrə Keyfiyyət mütəxəssisi” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Videomüşahidə sistemləri üzrə mütəxəssis

  • Tarix:

    22-02-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • LAN kabellərin kabel kanalları,borular vasitəsi ilə montaj edilməsi, patch panel, rack kabinetlərinin montajının təmin edilməsi;
  • Təhlükəsizlik sistemləri üzrə avadanlığın və proqram təminatının sazlanması, profilaktika və texniki xidmət işlərinin aparılması;
  • Kameraların fokuslarının və digər funksiyaların tənzimlənməsi və onların profilaktik təmizlənməsi;
  • Müşahidə kameralarının ( Analoq, IP) quraşdırılması, DVR və NVR cihazlarının montaj edilməsi, proqram təminatında yaranacaq problemlərin həll edilməsi;
  • Zəif axın və LAN kabellərinin çəkilməsi və sonlandırılması;
  • Funksionallığı və istifadə imkanlarını artırmaq üçün yenilənmələrin həyata keçirilməsi və əlavələrin edilməsi;
  • Təhlükəsizlik sistemlərinin işinin fasiləsiz fəaliyyətinin təmin edilməsi və vaxtaşırı yoxlanılması;
  • Videomonitorların quraşdırılması və işlək vəziyyətdə olmasının təmin edilməsi;
  • Yeni layihələr üçün təhlükəsizlik sistemlərinin müvafiq spesifikasiyalarının hazırlanması;
  • Müasir təhlükəsizlik sistemləri və avadanlıqlar haqqında məlumat toplanması və mümkün istifadəsi üzrə təkliflərin verilməsi;
  • İstifadəçilərə nəzarət proqramlarının yazılması, konfiqurasiya edilməsi, aidiyyəti üzrə giriş icazələrinin verilməsi;
  • Məlumatların mühafizəsi qanununa riayət də daxil olmaqla, məlumat standartlarının qorunması;
  • Saxlama və arxivləşdirmə prosedurlarının düzgün işləməsinin təmin edilməsi;
  • Görülmüş işlərin sənədləşdirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Punktuallıq;
  • Problem həlletmə bacarığı;
  • Diqqətlilik.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (Texniki sahə üzrə olması arzuolunandır);
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Kompüter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə;
  • İvms 4200, Sadp, Batch configuration proqramları ilə mükəmməl işləmə bacarığı;
  • Elektrik alətlərindən (perforator, drel və s.) istifadə etmək bacarığı.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: həftə içi 5 gün, saat 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Hökməli qəsəbəsi;
  • Ezamiyyələrə açıq olmalı.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Videomüşahidə sistemləri üzrə mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Keyfiyyət üzrə aparıcı mütəxəssis

  • Tarix:

    29-02-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İstehsal proseslərinə nəzarət edilməsini təmin edir, istehsal xətlərinə dair qeydiyyat formlarının hazırlanmasını və sahədə qeydiyyatların zamanında icrasını təmin etmək
  • Növbəli və günlük istehsala dair iş saatının sonunda hesabat hazırlamaq və rəhbərə təqdim etmək
  • Nəzarət etdiyi fəaliyyətlərin, işlərin plan üzrə (Sanitar-gigiyena, Keyfiyyət-təhlükəsizlik, HACCP, Texniki baxış, zərərvericilərlə mübarizə və s. planlar) icrasına nəzarət etmək
  • Qida təhlükəsizliyi və keyfiyyəti sahəsində qanunvericilik tərəfindən qoyulan tələblərə, həmçinin bu sahədə digər beynəlxalq standartların tələblərinə uyğun olaraq müvafiq işlərin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  • Nəzarət etdiyi sahədə keyfiyyət-təhlükəsizlik, sanitar-gigiyena, təhlükə analizi və kritik nəzarət nöqtələrinə dair planları hazırlamaq
  • Məhsulun qanunvericiliyə (gərəkli hallarda digər normativ sənəd və standartlara) uyğun texniki mətnin hazırlanmasında iştirak etmək, təsdiq üçün daxil olan markalanma yoxlanışı və təsdiqi sorğularını cavabalandırmaq
  • Məhsullar üçün keyfiyyət vəsiqələrini hazırlamaq və lazımi hallarda müştəriyə təqdim etmək
  • Nəzarət etdiyi sahədə istehsal prosesinə nəzarəti həyata keçirir, markalanma (məhsulların tərkibi, xüsusiyyətlərinin özəlliyi, saxlama müddəti və şəraitinə uyğunluğu) və qablaşdırma proseslərinin tələblərə uyğunluğuna nəzarəti həyata keçirmək
  • İstehsal zamanı uygunsuz çıxan məhsulların blok edilməsi, sonrakı gedişatın izlənilməsi, utilizasiya proseslərində iştirak etmək;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • İSO 9001-2015 (keyfiyyətin idarəetmə sistemi) standartına uyğun istehsal prosesinə nəzarət
  • Nəzarət etdiyi sahələr üzrə risk analizinin aparılması
  • Nəzarət etdiyi sahə üzrə baş verən uyğunsuzluqlar barədə düzəldici və önləyici tədbirlərin alınması
  • Stresli iş şəraitində işləmə bacarığı
  • Ofis proqramlarında (word, excel və s.) sərbəst işləmək

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Kimya, Qida sənayesi üzrə üstünlükdür);
  • İş təcrübəsi: Az Alkoqollu və alkoqolsuz içkilər sahəsində keyfiyyət mütəxəssisi və ya aparıcı keyfiyyət mütəxəssisi olaraq təcrübə;

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur;

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Keyfiyyət üzrə aparıcı mütəxəssis ” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Verilənlər Bazasının İnzibatçısı

  • Tarix:

    06-03-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Verilənlər bazası obyektlərinin yaradılması;
  • Verilənlərin tamlığının, əlçatanlığının təmin olunması;
  • Verilənlər bazalarının ehtiyat nüsxələrinin çıxarılması və davamlılığının yoxlanılması;
  • Kodun yazılması zamanı SQL injection kimi təhlükəsizlik problemlərinin nəzərdə saxlanılması;
  • Verilənlər bazası sistemlərinin monitorinq edilməsi və optimallaşdırılması;
  • Real çalışdırılan sistemlərə uyğun olaraq test mühitinin təmin olunması;
  • Mövcud biznes mühitinə uyğun yeniliklərin araşdırılıb test və real sistemlərdə tətbiq olunması;
  • Tələb olunan verilənlər arxitekturasının başa düşülməsi və müəyyənləşdirilməsi;
  • Biznes mühitinə uyğun şəkildə verilənlər bazası strukturunun tərtib olunması;
  • Avtomatlaşdırılmış həllərin tərtib olunması və inkişaf etdirilməsi (prosedurlar, triqqerlər, skalyar funksiyalar və s.);
  • Digər bölmələrdən gələn tələblərin müəyyən olunması və ETL proseslərinin qurulması üçün digər komandalarla iş birliyinin təmin edilməsi;
  • Performansın tənzimlənməsi, təhlükəsizliyin idarə edilməsi, ETL prosesi;
  • Server level, Database level, T-SQL query level performance tuning-in edilməsi;
  • Ad-hoc hesabatların yazılması, verilənlərin çıxarılması;
  • Developer komandasına T-SQL sorğuların yazılması və optimallaşdırılmasında dəstək göstərilməsi;
  • Development, QA və Production mühitini izləmək üçün günlük tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
  • ETL paketlərin tərtib olunması, saxlanılması və köçürülməsi;
  • Performans problemi baş verdikdə server konfiqurasiyasında və ya indeks/sorğu üzərindəki dəyişikliklər də daxil olmaqla performansın artırılması üçün ən optimal həllin seçilməsi;
  • Xərclərin azaldılması məqsədilə optimallaşdırma işlərinin görülməsi;
  • Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi;
  • Kritik əhəmiyyətli sistemdə 7/24 dəstək göstərilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Nəticəyönümlülük;
  • Punktuallıq;
  • Diqqətlilik.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (Müvafiq sahə üzrə olması arzuolunandır);
  • MS SQL 2014/2016/2017/2019 üzrə 3 ildən artıq iş təcrübəsi;
  • Verilənlər bazasının miqrasiyası və verilənlərin replikasiyası üzrə iş təcrübəsi;
  • SQL Server Integration Services (SSIS), SQL Server Analysis Services (SSAS), SQL Server Reporting Services(SSRS) üzrə biliklər;
  • Texniki səviyyədə ingilis dili bilikləri.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C..

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Verilənlər Bazasının İnzibatçısı” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Xarici logistika üzrə mütəxəssis

  • Tarix:

    06-03-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Logistika üzrə tenderlərin keçirilməsi;
  • Alternativ və maliyyətin aşağı salınması üçün tədbirlər görülməsi;
  • Ən optimal nəqliyyat yolunun təyin edilməsi;
  • Yüklərin gömrük orqanlarından keçirilməsi işinin idarə edilməsi;
  • Logistik xərclərin şirkətin sisteminə daxil edilməsi prosesinin idarə edilməsi;
  • Yüklər üçün nəqliyyat vasitələrinin seçilməsi, araşdırılması və prosesin idarə edilməsi;
  • Sifarişlərin yüklənməsi üçün lazım olan sənədlərin hazırlanması və prosesin idarə edilməsi;
  • Gömrük paket sənədlərinin hazırlanması prosesinin idarə edilməsi;
  • Müqavilələr üçün məlumatların proqrama yüklənməsi və prosesin idarə edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ünsiyyət bacarığı;
  • Punktuallıq;
  • Diqqətlilik.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Rus və ya ingilis dillərindən biri yüksək səviyyədə;
  • Kompüter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C..

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Xarici logistika üzrə mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Aparıcı kimyaçı mühəndis

  • Tarix:

    15-03-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Laboratoriyada kimyaçı mühəndislərin iş fəaliyyətinə nəzarət edir;
  • Təlimatlara əsasən cihaz və aparatların yoxlanılması, müşahidələrin aparılmasında iştirak edir;
  • Metodik materiallara uyğun olaraq analiz nəticələrini təhlil edir və onların hesabatını hazırlayır;
  • Laboratoriya prosedurlarının tətbiqinə nəzarət edir və aktuallığını diqqətdə saxlayır;
  • Gündəlik aparılan analizlərin (yarımfabrikatların, hazır məhsulların) keyfiyyət təhlükəsizliyi planına əsasən həyata keçirir və kimyaçı mühəndislərin də analiz qeydlərinə nəzarət edir;
  • Reaktivləri hazırlayır və sərfiyyatların qeydiyyatını aparır;
  • Keyfiyyət Təhlükəsizliyində plandan kənar halları araşdırır və analiz edir;
  • Xammal qəbulu proseduruna əsasən tələb olunan işləri həyata keçirir;
  • Laboratoriya avadanlıqlarının və nəzarət ölçü cihazlarının istismar qaydasının işçilər tərəfindən yerinə yetirilməsinə nəzarət edir;
  • Yeni metodların araşdırmasını həyata keçirir;
  • Daxili sayımlarda laboratoriya müdiri ilə bərabər iştirak edir;
  • İstehsal proseslərində keyfiyyətə nəzarət nöqtələrini (sanitariya-gigiyena halları, çəkisi, tarixləmə, qablaşdırmanın tamlığı, paletləmə və s.) nəzarətdə saxlamaqla keyfiyyətə nəzarət əməkdaşlarına dəstək verir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Üzvi kimya sahəsində nəzəri biliklər;
  • İSO 17025 tələblərinə uyğun laboratoriya avadanlıqları ilə işləmə bacarığı;
  • Laboratoriya analizlərinin aparılması;
  • Analiz üçün lazım olan məhlulların hazırlanması;
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Kimya, Qida sənayesi üzrə üstünlükdür);
  • İş təcrübəsi: Laboratoriya sahəsində ( qida sahəsi üzrə) minimum 2 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Növbəli
  • İş yeri : Avrora Sənaye Parkı (Hökməli qəs);
  • Servis şirkət tərəfindən təmin olunur;

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı kimyaçı mühəndis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Mal-material/ Avadanlıq və Xidmət üzrə Satınalma Şöbəsinin Rəhbəri

  • Tarix:

    18-03-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Sifarişlərin satınalma proqramı üzərindən cavabdeh əməkdaşlara yönəldirilərək izlənilməsi;
  • Satınalma proqramı üzərindən təsdiqə gəlmiş sifarişlərin və alternativ təkliflərin müqayisə edilərək təsdiq edilməsi;
  • Proqram üzərindən daxil olan müqavilələrin Hüquq şöbəsinə getmədən öncə şirkətin mənfəətinə uyğun şərtlərinin yoxlanılması;
  • Müqavilə öhdəliklərini pozduqları təqdirdə istehsalçılar və təchizatçılarla işlərin təşkil edilməsi, bu tələblərin həllinin izlənilməsi;
  • Müştəri tələbindəki dəyişiklikləri, mövsümi dalğalanmaları, satış müddətlərini, müəyyən qida məhsullarının istehsalındakı vəziyyəti və digər zəruri amilləri nəzərə alaraq satınalma siyasətinin (sifarişlərin, tədarükün şərtləri) əlaqələndirilməsinə nəzarətin edilməsi və təmin edilməsi;
  • Şirkətin risklərdən mühafizəsinə, ən əlverişli ödəniş və çatdırılma şərtləri ilə təmin olunmasına nəzarət edilməsi;
  • Təqdim olunmuş alış rəqəmləri əsasında təchizatçı araşdırmasına nəzarət edilməsi;
  • Tender proseslərinin təşkil edilməsi, icrasının təqibi və nəticələrinin komissiyaya təqdim edilməsi;
  • Dəyəri yüksək olan tələblərlə bağlı tədarükçülərlə görüş/ziyarətlərin təşkil edilməsi;
  • Satınalma fəaliyyətinin davamlılığının təmin edilməsi məqsədi ilə sifarişlərin zamanında çatdırılmasının təmin edilməsi;
  • Şöbədəki əməkdaşların “deadline” çərçivəsində fəaliyyət göstərmələrinin təmin edilməsi;
  • Təşviq proqramının tələblərinə əsasən satınalma proseslərinin icrasının təşkil edilməsi;
  • Satınalmaya aid beynəlxalq təcrübənin və ən son yanaşmaların izlənilməsi, şirkətdə tətbiqi üçün təkliflərin hazırlanması.

Tələb olunan fərdi keyfiyyət göstəriciləri:

  • Ünsiyyət bacarığı;
  • İdarəetmə bacarığı;
  • Nəticəyönümlülük;
  • Analitik düşüncə;
  • Punktuallıq;
  • Diqqətlilik.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
  • İngilis dilini yüksək səviyyədə bilməli, rus dili biliyi arzuolunandır;
  • CIPS sertifikatının olması üstünlükdür;
  • Kompüter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Mal-material/ Avadanlıq və Xidmət üzrə Satınalma Şöbəsinin Rəhbəri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər