Karyera

Vakansiyalar

Aparıcı auditor

  • Tarix:

    06-12-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Təsdiq olunmuş İllik Audit Planına əsasən audit layihələrinin həyata keçirilməsi;
  • Audit layihəsi çərçivəsində risklərin idarə edilməsi, nəzarət və idarəetmə proseslərinin effektivliyinin qiymətləndirilməsi;
  • Audit layihəsi çərçivəsində tabeliyində olan əməkdaşların işinə nəzarət edilməsi;
  • Audit layihəsinin nəticələri barədə hesabatın hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Audit layihəsi üçün İş Proqramının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Audit layihəsi zamanı çatışmazlıqların aşkar edilməsi üçün audit prosedurlarının həyata keçirilməsinin təmin edilməsi;
  • Audit layihələri üzrə detallı hesabatların hazırlanması;
  • Audit üzrə icmal, iş və vaxt bölgüsü hesabatının hazırlanmasında iştirak edilməsi;
  • Aşkar olunmuş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün hazırlanmış tədbirlər planının icrasının monitorinqinin keçirilməsi;
  • Daxili Audit Departamentinin rəhbəri tərəfindən həvalə olunan digər tapşırıqların səlahiyyət çərçivəsində yerinə yetirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Certified Internal Auditor (CIA) və ya ACCA üzrə sertifikatlar üstünlükdür;
  • Maliyyə Nazirliyinin təsdiqlədiyi uçotun aparılması qaydlarını bilməli və tətbiqi təcrübəsi olmalı;
  • Vergi Məcəlləsi üzrə biliklərin olması;
  • Audit prosedurları həyata keçirmək üçün müvafiq sektor və biznes proseslər üzrə biliklərin olması;
  • Analitik düşünmə bacarığı;
  • Ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Kompüter bilikləri: MS Windows məhsulları ilə işləmək bacarığı;
  • SAP üzrə biliklər.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali iqtisadi və ya hüquqi təhsil;
  • İş təcrübəsi: Min. 3 il (Audit sahəsi üzrə);
  • Dil Bilikləri: Azərbaycan dili (səlist yazılı və şifahi ünsiyyət), ingilis dili (arzuolunandır)

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • Ezamiyyələrdə iştirak etmək imkanı;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı auditor” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Kibertəhlükəsizlik üzrə mütəxəssis

  • Tarix:

    06-02-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Müxtəlif kibertəhlükəsizlik alətləri (SIEM, IDS/IPS, firewall, antivirus və s.) tərəfindən yaradılan təhlükəsizlik xəbərdarlıqlarına nəzarət etmək və analiz etmək;
  • Təhlükəsizlik məsələləri, zəifliklər və pozuntuların araşdırılmasında və cavablandırılmasında kömək etmək;
  • Təhlükəsizlik siyasətlərinin, standartlarının və prosedurlarının tətbiqini icra etmək;
  • Təhlükələrin azaldılması üçün tövsiyələrlə birlikdə təhlükəsizlik riskinin qiymətləndirilməsi və zəiflikləri skan etmək;
  • Firewall kimi təhlükəsizlik alətləri və sistemlərinin konfiqurasiyasını etmək və dəstək göstərmək;
  • Şəbəkə və sistem idarəçiliyində optimal təhlükəsizlik təcrübələrini təmin etmək üçün İT komandası ilə işləmək;
  • Yeni yaranan kibertəhlükəsizlik təhdidləri və bazarda olan ən yaxşı təcrübələri araşdırmaq;
  • Mükəmməl təhlükəsizlik gigiyenasını təşviq etmək üçün əməkdaşlara təhlükəsizlik məlumatlılığı təlimində kömək etmək;
  • Təhlükəsizlik hadisələri, tapıntılar və təklifləri əks etdirən ətraflı hesabatlar yaratmaq.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Loqları təhlil etmək və şübhəli fəaliyyəti aşkar etmək bacarığı;
  • Problem həll etmə bacarığı və detallara diqqət;
  • Effektiv ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı;
  • CompTIA Security+, CEH (Certified Ethical Hacker) kimi sertifikatlar və ekvivalent sertifikatlara sahib olmaq;
  • Firewall, antivirus və müdaxilənin aşkarlanması/qarşısının alınması sistemləri kimi təhlükəsizlik məhsulları ilə təcrübənin olması;
  • Ümumi kibertəhlükəsizlik təhlükələrini (zərərli proqram, fişinq və ransomware kimi) və təsirin azaldılması tədbirlərini başa düşmək.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Kibertəhlükəsizlik, İnformasiya texnologiyaları, kompüter elmləri üzrə bakalavr təhsili;
  • İş təcrübəsi: sahə üzrə min. 1 il iş təcrübəsi

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları.
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Kibertəhlükəsizlik üzrə mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

İnsan Resursları üzrə Analitik

  • Tarix:

    28-02-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İnsan Resurslarının İnformasiya Sistemindən, rəhbərliyin və əməkdaşların sorğularından, işdən çıxarılma zamanı müsahibələrdən və digər müxtəlif mənbələrdən də daxil olmaqla, verilənlərin toplayır və onların əsasında hesabatlar hazırlayır;
  • Verilənlərin toplanması nəticəsində hazırlanmış hesabatların nəticələrini vizuallaşdırır və rəhbərliyə təqdim edir, məlumat əsaslı qərarların qəbul edilməsini təmin edir;
  • Müxtəlif növ İR metriklərdən istifadə etməklə təhlillər aparır;
  • İşə qəbula, onbordinq praktikalarına, işçi bağlılığına, işçilərin performans göstəricilərinə, motivasiyaya və işçi axınına əsasən tendensiyalar və qanunauyğunluqlar istiqamətində verilənləri və statistik məlumatları təhlil edir;
  • İnsan Resurslarının İnformasiya Sistemin və departamentin fəaliyyətinə aid olan digər hesabatların müxtəlif mənbələrini təkmilləşdirir, avtomatlaşdırır və dövri monitorinqini aparır;
  • İR Departamentin cari prosedurlarını nəzərdən keçirir və təkmilləşdirir, iş proseslərinin təsviri və standartlaşdırılması üçün yeni sənədlər hazırlayır;
  • Şirkət səviyyəsində tətbiq olunan Performansın İdarəolunması Sistemin təşkilini və koordinasiyasını həyata keçirir;
  • İşin icrası zamanı şirkət tərəfindən təqdim olunan strateji məlumatların məxfiliyinin qorunmasını tam şəkildə təmin edir;
  • İR Departamenti tərəfindən həyata keçirilən layihələrinin ən qabaqcıl standartlara uyğun olmasını tətbiq və təbliğ etməsində iştirak edir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksək səviyyədə Power BI və Excel bilikləri;
  • Korporativ informasiya sistemləri (ESD və s.) ilə tanışlıq;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Analitik düşüncə;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 2 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, ingilis dili arzu olunandır.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə, 46C.
  • İş saatı: 09:00-18:00

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə Analitik” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Satınalma üzrə kiçik mütəxəssis

  • Tarix:

    28-02-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Təşkilatın struktur bölmələrinin sifarişi ilə əldə edilməsi zəruri hesab edilən mal, xidmətlə bağlı təchizatçı şirkətlərin müəyyənləşdirilməsi sahəsində bazar araşdırılmalarının aparılması;
  • Daxil olunmuş sifariş sorğularının hesabatının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Bağlanılması nəzərdə tutulan müqavilələr (müqavilə üzrə şərtlər- razılaşma, ödəniş və s.) üzrə aparılan danışıqlarda və müqavilələrin tərtibatında iştirak edilməsi;
  • Təchiz olunmuş malların qeydiyyatının aparılması, sifarişçi tələbinə uyğunluğuna nəzarət edilməsi və növbəti proqnozlaşdırılmış il üçün planın hazırlanması;
  • Təchizatçılarla görüşlərin keçirilməsi və onlar haqqında lazımi məlumatların əldə edilməsi;
  • Kotirovka sorğularının keçirilməsinin təşkil edilməsi;
  • Ödənişlərlə bağlı analiz aparılması və ödənişə təqdim edilməsi;
  • Satınalma sorğularının analizi və qiymət müqayisəsinin həyata keçirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • MS Office proqramları (Word, Excel və s.) üzrə biliklər.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Diqqətcil və məsuliyyətli olmalı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 1 il iş təcrübəsi (nəqliyyat sahəsində üstünlükdür)

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən Cv-lərini mövzu hissəsinə “Mal, material və avadanlıq satınalması üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi (MEP)

  • Tarix:

    28-02-2025

  • Şəhər:

    Quba

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • MEP sistemlərinin layihə spesifikasiyalarına və müvafiq standartlara uyğun icrasını təmin etmək.
  • MEP sistemlərinin quraşdırılması prosesində işlərin keyfiyyətini izləmək, müvafiq testlər və yoxlamalar aparmaq.
  • İstifadə olunan materialların keyfiyyətini və uyğunluğunu yoxlamaq, sertifikatlaşdırılmış istehsalçıların materiallarından istifadə edilməsini təmin etmək.
  • MEP sistemlərinin quraşdırılması zamanı işlərin düzgünlüyünü, prosedur və qaydalara riayət olunmasını təmin etmək.
  • Layihə ərzində təhlükəsizlik standartlarına riayət olunmasını izləmək, təhlükəsizlik risklərini müəyyən etmək.
  • MEP işlərinin keyfiyyətinə dair mütəmadi hesabatlar hazırlamaq və sifarişçiyə təqdim etmək.
  • MEP sistemləri ilə bağlı meydana gələn problemləri tez bir zamanda müəyyən etmək və həll yolları tapmaq.
  • Podratçılar, dizaynerlər və digər mütəxəssislərlə sıx əməkdaşlıq edərək layihənin müvəffəqiyyətini təmin etmək.
  • Layihədəki dəyişiklikləri izləmək, müvafiq sənədləşməni aparmaq və sifarişçiyə məlumat vermək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Geodeziya və xəritəçilik mühəndisliyi  üzrə ali təhsil.
  • Mexanika, Elektrik və ya İnşaat  üzrə ali təhsil.
  • Tikintidə MEP Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi kimi minimum 5 il iş təcrübəsi.
  • Autocad və alternativ proqramlarda biliklər.
  • Tikinti sənədləşməsini (aktlar jurnallar və s.) bacarmalı.
  • Keyfiyyətə nəzarət sənədləşmələrini (NFİ, NCR, MAR, MRR və s.) bilməli.
  • İnglis dili səviyyəsi minimum B1.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Quba

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Yaşayış yeri ilə təmin olunma.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi (MEP)” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Əmək haqqı üzrə kiçik mütəxəssis

  • Tarix:

    18-03-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İşçilərin tabel uçotunu aparmaq, onların işə davamiyyətinə nəzarəti həyata keçirmək, tabelin daxili proqramda işlənilməsini təmin etmək;
  • Hər gün işçilərin işə çıxıb-çıxmaması haqqında səbəbləri qeyd etməklə hesabatı tərtib etmək, struktur rəhbərlərinə məlumat xarakterli təqdim etmək
  • İşçilərin aylıq qrafiklərinin daxili proqramda işlənilməsini təmin etmək;
  • Aylıq KPİ hesablanmasını həyata keçirmək;
  • Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtlı-vaxtında və dəqiq icra etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Komandada işləmək bacarığı
  • İşinə dəqiq, məsuliyyətli yanaşma 
  • Yaxşı səviyyədə MS Excel biliyi,
  • AR Əmək məcəlləsi biliyi

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 1 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən Cv-lərini mövzu hissəsinə “Əmək haqqı üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

İR Əməliyyatları üzrə Bölməsinin rəhbəri

  • Tarix:

    18-03-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq, hər bir işçinin şəxsi işinin aparılmasına, işçiyə aid bütün sənədlərin işçinin şəxsi işinə əlavə edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • İşçilərin illik məzuniyyətlərinin planlanmasının hazırlanması, növbəlilik cədvəllərinin və əvəzetmə planlarının tərtib edilməsi və onların icrasının təqib edilməsi;
  • Sənədləşmə prosesi ilə bağlı məsələlərin koordinasiya edilməsi;
  • İşçilərlə əlaqədar əmrlərin hazırlanıb imzalanması və icraçılara düzgün çatdırılması işinin təşkil edilməsi;
  • İşçilər ilə bağlı yaranmış nizam-intizam məsələlərində prosesin idarə edilməsi;
  • Dövlət idarəetmə orqanlarına, eyni zamanda şirkətin rəhbərliyinə və digər təşkilatlara təqdim ediləcək kadrlarla bağlı hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim edilməsi;
  • Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqların vaxtlı-vaxtında və dəqiq icra edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Yüksək səviyyədə AR Əmək məcəlləsi bilikləri;
  • Analitik düşüncə və problem həll etmək bacarığı;
  • Yaxşı səviyyədə MS Excel biliyi,
  • İnsan resurslarının idarə olunması funksiyaları, prosedurları haqqında biliklər;
  • İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı.    
  • ƏMAS Hökümət portalını mükəmməl bilməli

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə ən az 3-5 il iş təcrübəsi;

İş şərtlərimiz:

  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç. 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İR Əməliyyatlar üzrə Bölmə Rəhbəri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər