Karyera

Vakansiyalar

İnsan Resursları üzrə Analitik

  • Tarix:

    28-02-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İnsan Resurslarının İnformasiya Sistemindən, rəhbərliyin və əməkdaşların sorğularından, işdən çıxarılma zamanı müsahibələrdən və digər müxtəlif mənbələrdən də daxil olmaqla, verilənlərin toplayır və onların əsasında hesabatlar hazırlayır;
  • Verilənlərin toplanması nəticəsində hazırlanmış hesabatların nəticələrini vizuallaşdırır və rəhbərliyə təqdim edir, məlumat əsaslı qərarların qəbul edilməsini təmin edir;
  • Müxtəlif növ İR metriklərdən istifadə etməklə təhlillər aparır;
  • İşə qəbula, onbordinq praktikalarına, işçi bağlılığına, işçilərin performans göstəricilərinə, motivasiyaya və işçi axınına əsasən tendensiyalar və qanunauyğunluqlar istiqamətində verilənləri və statistik məlumatları təhlil edir;
  • İnsan Resurslarının İnformasiya Sistemin və departamentin fəaliyyətinə aid olan digər hesabatların müxtəlif mənbələrini təkmilləşdirir, avtomatlaşdırır və dövri monitorinqini aparır;
  • İR Departamentin cari prosedurlarını nəzərdən keçirir və təkmilləşdirir, iş proseslərinin təsviri və standartlaşdırılması üçün yeni sənədlər hazırlayır;
  • Şirkət səviyyəsində tətbiq olunan Performansın İdarəolunması Sistemin təşkilini və koordinasiyasını həyata keçirir;
  • İşin icrası zamanı şirkət tərəfindən təqdim olunan strateji məlumatların məxfiliyinin qorunmasını tam şəkildə təmin edir;
  • İR Departamenti tərəfindən həyata keçirilən layihələrinin ən qabaqcıl standartlara uyğun olmasını tətbiq və təbliğ etməsində iştirak edir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksək səviyyədə Power BI və Excel bilikləri;
  • Korporativ informasiya sistemləri (ESD və s.) ilə tanışlıq;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Analitik düşüncə;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 2 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, ingilis dili arzu olunandır.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə, 46C.
  • İş saatı: 09:00-18:00

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İnsan Resursları üzrə Analitik” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Satınalma üzrə kiçik mütəxəssis

  • Tarix:

    28-02-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Təşkilatın struktur bölmələrinin sifarişi ilə əldə edilməsi zəruri hesab edilən mal, xidmətlə bağlı təchizatçı şirkətlərin müəyyənləşdirilməsi sahəsində bazar araşdırılmalarının aparılması;
  • Daxil olunmuş sifariş sorğularının hesabatının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Bağlanılması nəzərdə tutulan müqavilələr (müqavilə üzrə şərtlər- razılaşma, ödəniş və s.) üzrə aparılan danışıqlarda və müqavilələrin tərtibatında iştirak edilməsi;
  • Təchiz olunmuş malların qeydiyyatının aparılması, sifarişçi tələbinə uyğunluğuna nəzarət edilməsi və növbəti proqnozlaşdırılmış il üçün planın hazırlanması;
  • Təchizatçılarla görüşlərin keçirilməsi və onlar haqqında lazımi məlumatların əldə edilməsi;
  • Kotirovka sorğularının keçirilməsinin təşkil edilməsi;
  • Ödənişlərlə bağlı analiz aparılması və ödənişə təqdim edilməsi;
  • Satınalma sorğularının analizi və qiymət müqayisəsinin həyata keçirilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • MS Office proqramları (Word, Excel və s.) üzrə biliklər.
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, rus və ingilis dili bilikləri üstünlükdür;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Diqqətcil və məsuliyyətli olmalı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 1 il iş təcrübəsi (nəqliyyat sahəsində üstünlükdür)

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən Cv-lərini mövzu hissəsinə “Mal, material və avadanlıq satınalması üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi (MEP)

  • Tarix:

    28-02-2025

  • Şəhər:

    Quba

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • MEP sistemlərinin layihə spesifikasiyalarına və müvafiq standartlara uyğun icrasını təmin etmək.
  • MEP sistemlərinin quraşdırılması prosesində işlərin keyfiyyətini izləmək, müvafiq testlər və yoxlamalar aparmaq.
  • İstifadə olunan materialların keyfiyyətini və uyğunluğunu yoxlamaq, sertifikatlaşdırılmış istehsalçıların materiallarından istifadə edilməsini təmin etmək.
  • MEP sistemlərinin quraşdırılması zamanı işlərin düzgünlüyünü, prosedur və qaydalara riayət olunmasını təmin etmək.
  • Layihə ərzində təhlükəsizlik standartlarına riayət olunmasını izləmək, təhlükəsizlik risklərini müəyyən etmək.
  • MEP işlərinin keyfiyyətinə dair mütəmadi hesabatlar hazırlamaq və sifarişçiyə təqdim etmək.
  • MEP sistemləri ilə bağlı meydana gələn problemləri tez bir zamanda müəyyən etmək və həll yolları tapmaq.
  • Podratçılar, dizaynerlər və digər mütəxəssislərlə sıx əməkdaşlıq edərək layihənin müvəffəqiyyətini təmin etmək.
  • Layihədəki dəyişiklikləri izləmək, müvafiq sənədləşməni aparmaq və sifarişçiyə məlumat vermək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Geodeziya və xəritəçilik mühəndisliyi  üzrə ali təhsil.
  • Mexanika, Elektrik və ya İnşaat  üzrə ali təhsil.
  • Tikintidə MEP Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi kimi minimum 5 il iş təcrübəsi.
  • Autocad və alternativ proqramlarda biliklər.
  • Tikinti sənədləşməsini (aktlar jurnallar və s.) bacarmalı.
  • Keyfiyyətə nəzarət sənədləşmələrini (NFİ, NCR, MAR, MRR və s.) bilməli.
  • İnglis dili səviyyəsi minimum B1.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Quba

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Yaşayış yeri ilə təmin olunma.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi (MEP)” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Əmək haqqı üzrə kiçik mütəxəssis

  • Tarix:

    18-03-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İşçilərin tabel uçotunu aparmaq, onların işə davamiyyətinə nəzarəti həyata keçirmək, tabelin daxili proqramda işlənilməsini təmin etmək;
  • Hər gün işçilərin işə çıxıb-çıxmaması haqqında səbəbləri qeyd etməklə hesabatı tərtib etmək, struktur rəhbərlərinə məlumat xarakterli təqdim etmək
  • İşçilərin aylıq qrafiklərinin daxili proqramda işlənilməsini təmin etmək;
  • Aylıq KPİ hesablanmasını həyata keçirmək;
  • Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqları vaxtlı-vaxtında və dəqiq icra etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Komandada işləmək bacarığı
  • İşinə dəqiq, məsuliyyətli yanaşma 
  • Yaxşı səviyyədə MS Excel biliyi,
  • AR Əmək məcəlləsi biliyi

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə min. 1 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən Cv-lərini mövzu hissəsinə “Əmək haqqı üzrə kiçik mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

İR Əməliyyatları üzrə Bölməsinin rəhbəri

  • Tarix:

    18-03-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Qanunvericiliyin tələblərinə uyğun olaraq, hər bir işçinin şəxsi işinin aparılmasına, işçiyə aid bütün sənədlərin işçinin şəxsi işinə əlavə edilməsinə nəzarət edilməsi;
  • İşçilərin illik məzuniyyətlərinin planlanmasının hazırlanması, növbəlilik cədvəllərinin və əvəzetmə planlarının tərtib edilməsi və onların icrasının təqib edilməsi;
  • Sənədləşmə prosesi ilə bağlı məsələlərin koordinasiya edilməsi;
  • İşçilərlə əlaqədar əmrlərin hazırlanıb imzalanması və icraçılara düzgün çatdırılması işinin təşkil edilməsi;
  • İşçilər ilə bağlı yaranmış nizam-intizam məsələlərində prosesin idarə edilməsi;
  • Dövlət idarəetmə orqanlarına, eyni zamanda şirkətin rəhbərliyinə və digər təşkilatlara təqdim ediləcək kadrlarla bağlı hesabatların hazırlanması və vaxtında təqdim edilməsi;
  • Rəhbərliyin işlə bağlı verdiyi bütün tapşırıqların vaxtlı-vaxtında və dəqiq icra edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Yüksək səviyyədə AR Əmək məcəlləsi bilikləri;
  • Analitik düşüncə və problem həll etmək bacarığı;
  • Yaxşı səviyyədə MS Excel biliyi,
  • İnsan resurslarının idarə olunması funksiyaları, prosedurları haqqında biliklər;
  • İnsanlarla fəal ünsiyyət qurmaq bacarığı.    
  • ƏMAS Hökümət portalını mükəmməl bilməli

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə ən az 3-5 il iş təcrübəsi;

İş şərtlərimiz:

  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç. 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İR Əməliyyatlar üzrə Bölmə Rəhbəri” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Tələb Planlama üzrə Mütəxəssis

  • Tarix:

    04-04-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • İllik satış büdcəsinin aylar və SKU üzrə düzgün paylanmasının yoxlanılması;
  • Aylıq satış planının tərtib edilməsi, geri dönüşlərin yoxlanılması, sistemə daxil edilməsi üçün hazır vəziyyətə gətirilməsi;
  • Aylıq olaraq planların fərdlər üzrə bölgüsünün, reallaşmasının izlənilməsi;
  • Kassa planlarının hazırlanması, planların aylıq, rüblük və illik olaraq tərtib edilməsində iştirak edilməsi və Satış komandası arasında bölgüsünün aparılması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Excel, Power BI, Power Query, Power Pivot üzrə biliklərin olması;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili əla, rus dili bilikləri üstünlükdür;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Analitik düşünmə bacarığı;
  • Diqqətcil və məsuliyyətli olmalı. 

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: İqtisadiyyat, idarəetmə sahələri üzrə ali təhsil;
  • İş təcrübəsi: sahə üzrə min. 1 il.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları.
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Tələb planlama üzrə mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Büdcə və Hesabatlılıq üzrə Aparıcı Mütəxəssis

  • Tarix:

    04-04-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Törəmə müəssisələrin ERP proqramlarında əməliyyatların yoxlanılması;
  • Əməliyyatlarda olan kənarlaşmaları aşkarlayıb düzəlişlər edilməsi üçün təqdim edilməsi;
  • Əməliyyatların icrası zamanı proseslərin axarlığının təmin edilməsi və lazımi hesabatların alınması üçün proqramda edilməli dəyişiklik və əlavələrin hazırlanıb İT dəstək əməkdaşlarına təqdim edilməsi;
  • Maliyyə və İdarəetmə hesabatlarının hazırlanması;
  • İdarəetmə hesabatının tələblərinə əsasən əlavə hesabatların hazırlanması;
  • Görüşlər üçün təqdimatların hazırlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksək səviyyədə Excel bilikləri;
  • ERP proqramları (1C, ERP və Logo ERP) ilə bağlı biliklər;
  • İFRS Sertifikatlarının ən azı 2-nə malik olması (F2, F3, F5, F7);
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Analitik düşünmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Maliyyə və mühasibatlıq sahəsində);
  • İş təcrübəsi: Maliyyə və Hesabatlıq sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, rus və ingilis dil biliyi arzuolunandır.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə, 46C.
  • İş saatı: 09:00-18:00

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Büdcə və Hesabatlılıq üzrə Aparıcı Mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Maliyyə Analitiki

  • Tarix:

    16-04-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Anbar qalığı üzrə hesabatların hazırlanması;
  • İmha hesabatlarının hazırlanması;
  • Delist məhsulların analizi və hesabatının hazırlanması;
  • Anbar silinmələrinin FİFO üzrə aparılmasına nəzarət edilməsi;
  • Satış iadə müraciətlərinin təhlili və nəzarət edilməsi;
  • Sistemdə məhsulların iadə, bloklanması və blokdan çıxarılması üzrə işlərin həyata keçirilməsi;
  • İadələrdə olan neqativliklərin araşdırılması və cərimələrin hesablanması;
  • Son istifadə tarixi bitmiş məhsullar üzrə analizlərin aparılması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • ACCA üzrə FA, FR, MA imtahanlarından müvəffəqiyyətlə keçmək üstünlükdür;
  • Analitik bacarıqlar;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyət bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi: Min. 3 il (Maliyyə, Hesabatlılıq və ya Maliyyə analizi istiqamətləri üzrə)
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığının olması, ingilis dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı.

 İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Maliyyə Analitiki” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Dizayner

  • Tarix:

    21-04-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Marketinq komandasının fəaliyyətinə dəstək məqsədilə POS-materialların dizaynlarını hazırlayır (shelf talker, kataloq və s.);
  • Şirkətin sosial şəbəkələrdəki səhifələri üçün müxtəlif növ posterlər hazırlayır;
  • Daxil olan sorğular əsasında korporativ videomaterialların hazırlanmasını həyata keçirir (ayın işçisi, bayram təbrikləri və s.);
  • Müxtəlif növ mətnlərin redaktə edilməsini (dizayn) icra edir;
  • Marketinq tələblərinə uyğun olaraq yeni qablaşdırma və etiket dizaynları hazırlayır;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Adobe İllustrator, Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe After Effects, 3D(arzuolunandır), proqramlarında işləmə bacarığı;
  • Dəqiqlik, detallara diqqət yetirmək qabiliyyəti;
  • Kreativ və yenilikçi düşüncəyə malik olması;
  • Kollektivdə işləmə bacarığı.
  • Təqdimat proqramlarında işləmək bacarığı (PPT hazırlanması və s.)

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Ali təhsil;
  • Dizayner vəzifəsi üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Rus dili biliyi arzolunandır;

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç. 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • İşçilərə qayğı proqramı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Dizayner” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Auditor

  • Tarix:

    22-04-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Təsdiq olunmuş normativlər əsnasında seçilmiş ticarət nöqtələrində satış üzrə nümayəndə, reklamçı və satış üzrə bölmə rəhbərlərinin aylıq fəaliyyətinin dəyərləndirilməsi üçün rəflərin yoxlanılması və nəticələrin müvafiq cədvəldə qeyd edilməsi;
  • Seçilmiş ticarət nöqtələrində strateji məhsulların ticarət nöqtələri üzrə təsdiq olunmuş mövcudluq normativlərinin yoxlanılması və raporlanması;
  • Fəaliyyət göstərilən ərazidə ticarət nöqtələri ilə debitor borcların yoxlanışının həyata keçirilməsi, uçot məlumatlarına əsasən qarşılıqlı üzləşmə sənədlərinin imzalanması;
  • İşdən çıxan satış nümayəndələri üzrə təhvil alınan ərazinin borc qalıqlarının və inventarlar üzrə yoxlamasının aparılması və yeni satış nümayəndəsinə təhvil verilməsində iştirak edilməsi, kənarlaşmaların müəyyən edilməsi, maddi məsul şəxslərdən izahatların və dəymiş zərər aktlarının alınmasında iştirak edilməsi;
  • Risk dəyərləndirməsi əsnasında seçilmiş ticarət nöqtələrində yoxlamaların həyata keçirilməsi, kənarlaşmaların araşdırılıb aradan qaldırılmasının təqib edilməsi və aparılan yoxlamanın nəticələrinin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Mütəmadi olaraq satış nümayəndələrinin ərazidə olan borc və inventar qalıqlarının sayımının həyata keçirilməsi;
  • İsti satış sistemi ilə çalışan satış heyəti əməkdaşlarının anbar qalıqlarının yoxlamasında iştirak edilməsi;
  • Aylıq olaraq müqaviləli ticarət nöqtələrində müqavilə şərtlərinin yerinə yetirilməsinin dəyərləndirilməsi və müqavilə şərtlərinin yerinə yetirilməsi nəticələrinin rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Mərkəzi və region anbarlarının eləcədə region xəzinə qalıqlarının illik və aylıq sayımının həyata keçirilməsində iştirak edilməsi.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar :

  • Yaxşı səviyyədə Excel bilikləri;
  • Problemləri həll etmə bacarığı;
  • Detallara diqqətlilik;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali (Maliyyə, );
  • İş təcrübəsi: Satış auditi sahəsi üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 09:00-18:00;
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • İşçilərə qayğı proqramı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Auditor” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Master Data üzrə Mütəxəssis

  • Tarix:

    23-04-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Master data prosesi ilə bağlı sənədləşmənin və prosedurların hazırlanması və təkmilləşdirilməsində iştirak edir;
  • Master datanın idarə olunması siyasət və prosedurlarını tətbiq edir;
  • Yeni məhsul, müştəri, təchizatçı və digər əsas obyektlərin düzgün qeydiyyat və təsnifatını təmin edir;
  • Məlumat keyfiyyətinə (data quality) nəzarət edir və yanlış məlumatları müəyyənləşdirir;
  • ERP sistemlərində (SAP, Logo və s.) data inteqrasiya və təmizlənmə proseslərində iştirak edir;
  • Master Data Proseslərində əlaqəli qurumların işçilərinin koordinasiyasını edir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • MS Office (Excel yüksək səviyyədə, Power Point proqramında işləmə bacarığı);
  • SAP proqramı üzrə biliklər üstünlükdür.
  • Analitik düşüncə, təhlil və qərarvermə qabiliyyəti;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı;
  • Diqqətli və ünsiyətcil olmaq;

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (İnformasiya Texnologiyaları, Komputer Elmləri, Biznesin idarə edilməsi və s.)
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, ingilis dil biliyi arzuolunandır.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə, 46C.
  • İş saatı: 09:00-18:00

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Master Data üzrə Mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Data Analitika Mütəxəssisi

  • Tarix:

    23-04-2025

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Biznes bölmələri ilə əməkdaşlıq edərək məlumat ehtiyaclarını təhlil edir;
  • Müxtəlif şöbələrin ehtiyaclarına uyğun hesabatları hazırlayır;
  • Mövcud analitik sistemlərin təkmilləşdirilməsində komandaya dəstək verir;
  • Verilən tapşırıqlara uyğun data sorğularını (SQL) yazır;
  • Müxtəlif mənbələrdən (məs. Excel, SQL, SAP və s.) məlumatları toplayır və təmizləyir;
  • Məlumatları analiz edir və nəticələri vizual formatda təqdim edir (Power BI, Excel və s. vasitəsilə);
  • Sadə data load proseslərinə nəzarət edir;
  • Rəhbərliyə aylıq, rüblük və illik data əsaslı hesabatları təqdim edir;
  • SSAS (SQL Server Analysis Services) tabular modelləri ilə işləyir, mövcud ölçü və atributları başa düşür və sadə dəyişikliklərə dəstək verir;
  • SSIS (SQL Server Integration Services) paketlərini izləyir, test edir və sadə ETL proseslərində iştirak edir.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksək səviyyədə Excel bilikləri;
  • Microsoft Power BI proqramı ilə təcrübə (xüsusilə DAX dili)
  • SQL (MS SQL üstünlükdür) üzrə biliklər;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Analitik düşünmə bacarığı;
  • Yüksək ünsiyyət bacarıqları.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsilli (Riyaziyyat, İqtisadiyyat, Maliyyə ixtisaslarında üstünlükdür)
  • İş təcrübəsi: Data analitika və ya əlaqəli sahədə minimum 2 il iş təcrübəsi, FMCG sektorunda təcrübə üstünlükdür;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, ingilis dil biliyi arzuolunandır.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə, 46C.
  • İş saatı: 09:00-18:00

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Data Analitika Mütəxəssisi” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər