Karyera

Vakansiyalar

İT Biznes Analitik

  • Tarix:

    19-04-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Biznes tələblərinin analizi və təsdiqlənmiş tələblər üzərindən texniki tapşıqların hazırlanması;
  • Texniki tapşırıqların əsasında iş planlarının tərtibi və işlərin izlənilməsi;
  • Texniki tapşırıqlar üzərindən işlərin təhvil alınması və testlərin edilməsi;
  • Görüşlərin aparılması və protokolların tərtib edilməsi;
  • Dəyişiklik tələblərinin analiz edilməsi və müvafiq olaraq razılaşdırılması;
  • Dəyişiklik təlimlərinin planlanması və keçirilməsi;
  • Dəyişikliklərin sənədləşdirilməsi;
  • İşləyən proseslərin analiz edilməsi və təkliflərin hazırlanması.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Yüksəs analitik təhlil və doğru tələb formalaşdırma bacarığı;
  • Operativ qərarvermə və punktuallıq bacarığı;
  • Fikrini dəqiq, dolğun və səlis təqdimetmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil (Biznes inzibatçılığı və İT sahəsində təhsilə üstünlük verilir);
  • Müvafiq sahə (Distribusiya sahəsi üzrə üstünlükdür üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • İngilis dilini texnik səviyyədə bilməli;
  • Kompüter bilikləri: ERP (SAP, Logo Tiger, 1C və s.), T-SQL, Excel proqramlarını bilməli;
  • Proseslərin diaqramlarını çəkə və oxuya bilməsi (BPMN2.0) üstünlükdür.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C..

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Könüllü tibbi sığorta;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “İT Biznes Analitik” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Aparıcı maliyyə analitiki

  • Tarix:

    29-07-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Gəlir və xərc maddələrini təhlil edir;
  • Satışın effektivlik analizini aparır;
  • Maya dəyəri analizini aparır;
  • Mənfəətlilik hesabatını hazırlayır və analiz edir;
  • Threshold-lar üzrə analizləri aparır;
  • Mənfəət/zərər və balans hesabatı maddələri üzrə əmsal analizlərini aparır;
  • Debitor, Kreditor, İnventar və başqa balans hesab maddələrinin analizlərini aparır;
  • Fakt və büdcə üzləşmələrini aparır;
  • İnvestisiya layihələri üzrə fakt və büdcə üzləşmələrinin və ilkin büdcənin təsdiqi üzrə analizləri aparır;
  • Dövriyyə kapitalı üzrə analizləri aparır;
  • Satış və kassa planlarının plan/fakt analizini aparır;
  • Proqnoz və plan hesabatlarını hazırlayır.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • ACCA üzrə FA, FR, MA imtahanlarından müvəffəqiyyətlə keçmək üstünlükdür;
  • Analitik bacarıqlar;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Ünsiyyətqurma bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali;
  • Maliyyə, Hesabatlılıq və ya Maliyyə analizi istiqamətləri üzrə 3 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dilində yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığının olması, ingilis dili biliyinin yaxşı səviyyədə olması;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları ilə işləmək bacarığı.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki: Tam iş günü (5 gün);
  • İş saatları: 08:00-17:00 və ya 09:00-18:00;
  • İş yeri: Bakı şəh., Aşıq Molla Cümə küç., 46C.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;
  • Təlim və inkişaf imkanları.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Aparıcı maliyyə analitiki”yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi (MEP)

  • Tarix:

    19-11-2024

  • Şəhər:

    Quba

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • MEP sistemlərinin layihə spesifikasiyalarına və müvafiq standartlara uyğun icrasını təmin etmək.
  • MEP sistemlərinin quraşdırılması prosesində işlərin keyfiyyətini izləmək, müvafiq testlər və yoxlamalar aparmaq.
  • İstifadə olunan materialların keyfiyyətini və uyğunluğunu yoxlamaq, sertifikatlaşdırılmış istehsalçıların materiallarından istifadə edilməsini təmin etmək.
  • MEP sistemlərinin quraşdırılması zamanı işlərin düzgünlüyünü, prosedur və qaydalara riayət olunmasını təmin etmək.
  • Layihə ərzində təhlükəsizlik standartlarına riayət olunmasını izləmək, təhlükəsizlik risklərini müəyyən etmək.
  • MEP işlərinin keyfiyyətinə dair mütəmadi hesabatlar hazırlamaq və sifarişçiyə təqdim etmək.
  • MEP sistemləri ilə bağlı meydana gələn problemləri tez bir zamanda müəyyən etmək və həll yolları tapmaq.
  • Podratçılar, dizaynerlər və digər mütəxəssislərlə sıx əməkdaşlıq edərək layihənin müvəffəqiyyətini təmin etmək.
  • Layihədəki dəyişiklikləri izləmək, müvafiq sənədləşməni aparmaq və sifarişçiyə məlumat vermək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Geodeziya və xəritəçilik mühəndisliyi  üzrə ali təhsil.
  • Mexanika, Elektrik və ya İnşaat  üzrə ali təhsil.
  • Tikintidə MEP Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi kimi minimum 5 il iş təcrübəsi.
  • Autocad və alternativ proqramlarda biliklər.
  • Tikinti sənədləşməsini (aktlar jurnallar və s. )  bacarmalı .
  • Keyfiyyətə nəzarət sənədləşmələrini (NFİ, NCR, MAR, MRR və s.)  bilməli.
  • İnglis dili səviyyəsi minimum B1.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Quba

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Yaşayış yeri ilə təmin olunma.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Keyfiyyətə nəzarət mühəndisi (MEP)” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

SƏTƏM Mühəndisi

  • Tarix:

    19-11-2024

  • Şəhər:

    Quba

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Təhlükəsizlik, sağlamlıq və ekoloji risklər üçün obyekti yoxlayır;
  • Təftiş siyasəti və prosedurlarının və müntəzəm yoxlamaların cədvəlinin işlənib hazırlayır və həyata keçirir;
  • Şirkətin bütün sahələri üçün sağlamlıq və təhlükəsizlik prosedurlarını hazırlayır;
  • Fövqəladə hallarda prosedurları, iş yerinin təhlükəsizliyini və digər müvafiq mövzuları əhatə etmək üçün təlim hazırlayır və planlaşdırır;
  • Təhlükəsizlik prosedurlarına riayət olunmasına nəzarət edir;
  • Yoxlama nəticələrini sənədləşdirmək üçün yoxlama hesabatlarını tərtib edir;
  • Tələb olunduqda, tikintinin təhlükəli tullantılara və ya çirkləndiricilərə məruz qalmasının qeydlərini aparır;
  • Verilmiş digər əlaqəli vəzifələri yerinə yetirir;

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • SƏTƏM raporlarını hazırlamağı bacarmalı;
  • Hesabat vermə, məlumat toplama və problemləri müstəqil həll etmə bacarığı olmalıdır.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Ali təhsil : (Əməyin mühafizəsi və Texniki təhlükəsizlik üzrə təhsil üstünlükdür.)
  • İş təcrübəsi: SƏTƏM mühəndisi olaraq minimum 5 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Quba

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Yaşayış yeri ilə təmin olunma.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Sətəm Mühəndisi” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Tikinti sahə mühəndisi

  • Tarix:

    19-11-2024

  • Şəhər:

    Quba

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Sifarişçinin maraqlarını qorumaqla, layihənin sahədə düzgün və vaxtında icrasını təmin etmək.
  • İcra olunan işlərin və istifadə olunan materialların müvafiq standartlara və spesifikasiyalara uyğunluğunu yoxlamaq.
  • İş yerində təhlükəsizlik qaydalarına riayət olunmasını təmin etmək, təhlükəsizlik tədbirlərini izləmək.
  • Layihə ilə bağlı sahə məlumatlarını toplamaq, analiz etmək və sifarişçiyə hesabatlar təqdim etmək.
  • Sahədə yaranan problemləri müəyyən etmək, müzakirə etmək və həll yolları tapmaq.
  • Podratçılar, mühəndislər və digər mütəxəssislərlə sıx əməkdaşlıq edərək layihənin gedişatını izləmək.
  • Layihə planlarında və icrasında baş verən dəyişiklikləri sənədləşdirmək və sifarişçiyə məlumat vermək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • İnşaat mühəndisliyi üzrə ali təhsil.
  • Tikinti sahə mühəndisi və ya iş icraçısı kimi minimum 5 il iş təcrübəsi.
  • Autocad və alternativ proqramlarda biliklər.
  • Tikinti sənədləşməsini (aktlar jurnallar və s. )  bacarmalı .
  • Keyfiyyətə nəzarət sənədləşmələrini (NFİ, NCR, MAR, MRR və s.) bilməli.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Quba

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Nahar;
  • Yaşayış yeri ilə təmin olunma.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Tikinti sahə mühəndisi” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Tikinti və Ümumi Alışlar üzrə Satınalma Mütəxəssisi

  • Tarix:

    19-11-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas Vəzifə Öhdəlikləri:

  • Satınalma tələblərini qəbul edir və təmin edir;
  • Tələb olunan mallar üzrə sifarişləri hazırlayır;
  • Bazarın təhlil edir, tələb olunan materialları yerli və xarici bazarda araşdırır;
  • Şirkəti mal-material və avadanlıqlarla təmin edir;
  • Tədarükçülərlə işgüzar yazışma və danışıqları aparır;
  • Tədarükçülərlə münasibətlərin idarə edir;
  • Qiymət araşdırılması, tenderlər və kotirovka sorğularını həyata keçirir;
  • Müqavilələri hazırlayır və nəzarətdə saxlayır, müqavilədə kommersiya şərtlərinin müəyyən olunmasına nəzarət edir;
  • Struktur daxili müfaviq hesabatları hazırlayır.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Analitik düşüncə;
  • Yüksək kommunikasiya bacarığı;
  • Tədarük proqramları və alətləri (məsələn, ERP sistemləri, e-sourcing platformaları);
  • Bazar dinamikaları, təchizatçı mühiti və inşaat sahəsində təcrübə;
  • Problem həll etmə bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Biznes idarəçiliyi, Tədarük zənciri idarəçiliyi, maliyyə və ya əlaqəli sahələrdə ali təhsil(magistr dərəcəsi və ya MBA üstünlükdür)
  • İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə min 1-3 il

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C.
  • İş saatı: 09:00-18:00

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Tikinti və ümumi alışlar üzrə Satınalma mütəxəssisi” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Daxili Nəzarət üzrə Mütəxəssis

  • Tarix:

    19-11-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətin Daxili Nəzarət Şöbəsi (DNŞ və İnventarizasiya) strukturlarında görülmüş işlər barədə müəyyən edilmiş müddətlərdə dövrü və illik hesabatların əldə edilərək ətraflı təhlil edilməsi;
  • Struktur bölmələrdən daxil olan araşdırılmasına zərurət yaranmış ilkin məlumatların qiymətləndirilməsi, birbaşa rəhbəri tərəfindən təyin edilmiş xidməti təminat bölgüsünə əsasən məsul əməkdaşa yönləndirilməsi, icra müddətinin təyin edilməsi və işin gedişatına nəzarət edilməsi;
  • Tərtib edilmiş aylıq plan və üst rəhbərlərinin göstərişinə əsasən xidməti təminat aparılan struktur bölmələrdə iş fəaliyyətini özündə əks etdirən proses va qaydaların izlənilməsi, epizodik yoxlamalar, araşdırmalar və qəfil monitorinqlərin həyata keçirilməsi, zərurət yarandıqda bazar araşdırmasının aparılması, xidməti təqdimatların göndərilməsi, üst rəhbərinə yeni layihə və təkliflərin təqdim edilməsi;
  • Yoxlama, monitorinq və araşdırma nəticəsində müəyyən edilmiş neqativ fakt va çatışmazlıqlar barədə DNŞ-nin rəhbərinə məlumat verilməklə, subordinasiya qaydasında yoxlanılan strukturun bölmə və ya əməkdaşının rəhbərinə iradnamə, tələbnamə, təqdimat, xidməti məktub va təkliflərin göndərilməsi;
  • Şirkət balansında olan əmlakların faktiki mövcudluğuna, uçot üzrə hərəkətinə, təyinatı üzrə düzgün istifadəsinə, mövcud vəziyyətinə va silinməsinə dair DNŞ strukturu tərəfindən dövrü olaraq inventarizasiya və təftiş yoxlamalarının aparılmasına nəzarətin təmin edilməsi;
  • Şirkət rəhbəri və aidiyyatı struktur rəhbəri tərəfindən şirkət hədəflərinə xidmət edən digər tipli yoxlamaların icrasını təmin etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Analitik bacarıqlar, ünsiyyət qurma bacarıqları;
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
  • İstehsalat sahəsində işləmiş və SAP proqram təminatı barədə məlumatlı olması üstünlükdür.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Təhsil: Ali təhsil;
  • İş təcrübəsi: Sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi.

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Hökməli Sənaye Parkı
  • İş saatı: 08:00-17:00

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə.

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Daxili Nəzarət üzrə Mütəxəssis” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Satış əməliyyatları üzrə mühasib

  • Tarix:

    19-11-2024

  • Şəhər:

    Bakı

  • Əmək haqqı:

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Hesab faktura əsasında xərclərin SAP sistəminə daxil edilməsi;
  • Müəssisənin debitor, kreditorlar, avans hesabatının aparılması və üzləşmə aktlarını tərtib etmək;
  • Üzləşmədən öncə carilərin sistem məlumatının qəbulu və yoxlanılması;
  • Üzəşmə aktının hazırılanması;
  • Təhvil-təslim aktlarının hazırlanması;
  • Müştəri borcları ilə bağlı lazımi analizlərin edilməsi;
  • Daxil olan elektron qaimə fakturaların doğruluğunu yoxlamaq;
  • Gündəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
  • Mühasibat sənədlərinin saxlanılması, qorunması və müəyyən olunmuş müddətlərdə arxivə təhvil verilməsini təşkil etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Analitik təhlil;
  • Strateji düşünmə;
  • Statistik və riyazi biliklər;
  • SAP üzrə biliklər;
  • MS Office proqramları (xüsusilə Excel) üzrə biliklər;
  • Komanda ilə işləmək bacarığı.

Tələb olunan təhsil, iş təcrübəsi və dil bilikləri:

  • Ali təhsil (maliyyə və ya mühasibatlıq ixtisası üzrə)
  • İş təcrübəsi: Min. 2 il (mühasib kimi)

İş şərtlərimiz:

  • İş qrafiki : Tam iş günü (5 gün);
  • İş yeri : Aşıq Molla Cümə 46 C;
  • İş saatı: 09:00-18:00.

Biz nə təklif edirik:

  • Əmək bazarında rəqabətli əməkhaqqı;
  • Peşəkar komanda mühiti;
  • Təlim və inkişaf imkanları;
  • Şirkət hesabına korporativ nömrə;

Göstərilən tələblərə cavab verən  namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Satış əməliyyatları üzrə mühasib” yazaraq hr@avrora.az ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

CV Göndər

Şəxsi məlumatlar

Fayl seçilməyib

CV və ya digər sənədinizi əlavə edin
Mümkün fayl növləri: .doc.txt.pdf

Təhsil
Ali təhsil
KURSLAR
KOMPÜTER BİLİKLƏRİ
DİL BİLİKLƏRİ
İş təcrübəsi
Tövsiyyə edə bilən şəxslər